מעקבים בארץ ובחו"ל

מעקבים

תוכן עניינים

חוקר פרטי לביצוע מעקבים ותצפיות

אם אתם מעוניינים להתחקות אחר פעילותו של אדם מסוים, בגין חשדות כי הוא מסתיר מכם דבר מה כגון כסף, נכסים, עסקים וכד', דרך חשובה להגיע לחקר האמת היא לשכור את שירותיו של חוקר פרטי לטובת ביצוע מעקב.

לא משנה אם מדובר באדם ממשפחתכם שאתם חושדים שמסתיר מכם נכסים כלכליים או באדם שחייב לכם כספים בגין פעילות עסקית משותפת ו/או סיבה אחרת – חוקר פרטי יוכל לבצע מעקב צמוד אחריו, ולהבין באופן ודאי האם יש לו מה להסתיר.

ליאור משרד חקירות לשירותכם

ליאור משרד חקירות מפעיל צוות חוקרים פרטיים לטובת ביצוע מעקבים בארץ ובחו"ל. החוקרים הינם יוצאי מערכות הביטחון, והם מצוידים במכשור המעקב המתקדם ביותר שקיים היום. כל החוקרים פועלים ברישיון משרד המשפטים ומתאימים את פעולתם לחוקים המקובלים בכל מדינה ומקום בהם הם נמצאים (בנושא זה כדאי לדעת כי משרדנו עוסק גם בחקירות בינלאומיות).

ניסיון שעושה את ההבדל

ניסיונם רב השנים של החוקרים הפרטיים של המשרד מסייע להם לבצע תחקיר מדויק עוד בטרם היציאה למעקב, ולבצע את המעקב עצמו בהתאם לכל הפרטים שדלו בטרם היציאה לפעילות. החוקרים מצוידים בכל האמצעים המאפשרים להם לנוע בחופשיות ובמהירות ממקום למקום וממדינה למדינה, והם מבצעים כל מעקב בדיסקרטיות מלאה.

המעקב מתועד באמצעות הקלטות אודיו וצילומי וידאו המתבצעים בעזרת הציוד המתקדם ביותר שקיים היום בתחום. עם סיום המעקב מקבל כל לקוח שלנו דו"ח תוצאות מפורט, אשר באמצעותו יוכלו מזמיני המעקב לדעת אם החשדות שלהם מוצדקים או לא.

לקבלת מידע והזמנת חוקר פרטי למעקב השאירו פניה:

חשיבותם של מעקבים ותצפיות

ביצוע מעקב על-ידי משרד חקירות הוא למעשה אחת מן הפעולות היותר נפוצות והכרחיות עבור השלמת החקירה וגיבוש ראיות.

למעט מקרים בודדים בלבד, הרי שביצוע מעקב הוא הפעולה שתניב לנו את הראיות החותכות ואת היכולת לתעד בוידאו ולהקליט בהקלטות אודיו את האובייקט למעקב. ביצוע מעקב יכול להתקיים בחקירות פשוטות ופופולריות דוגמת חקירות בגידה, חקירות ברמת מורכבות בינונית דוגמת הונאות נדל"ן (הסתרת נכסים, הונאות במקרי שכירות מוגנת) או מקרי גניבה במקומות עבודה ובחקירות בעלות מורכבות המצריכות מלאכת מחשבת וניתוב נכון של משאבים דוגמת ריגול תעשייתי, חקירות מעבר לים, הונאות כלכליות ומקרי קיצון של איתור נעדרים.

ביצוע מעקב באמצעות צילום

צילום האובייקט הנתון למעקב באמצעות מצלמה ברזולוציה גבוהה, מספק הוכחות חותכות וקבילות משפטית. כמו שנאמר – אין טוב מראות עיניים.

חוקר פרטי למעקבים - כיצד זה מתבצע בפועל?

בפעמים רבות אין תחליף ממשי להון אנושי מובחר אשר יודע כיצד לבצע את המלאכה תחת מעטה חשאיות וסודיות.

החוקרים הפרטיים מטעם משרדנו נטמעים בשטח, לעתים ניתן לעשות זאת באופן מידי וללא כל יצירת חשד, ולעתים באופן הדרגתי תוך יצירת שגרה עבור האובייקט שלשמו החלה להתגבש החקירה. כלל הדבר חייב להתבצע ברגישות יתרה, שכן אם אדם ירגיש כי יש מי שרודף אחר זנבו, הרי שהוא יוריד פרופיל ויהפוך את החקירה להרבה יותר מורכבת ומאתגרת. כל אמצעי הזהירות יוסברו גם לכם כדי שנוכל לשמור על התיק באופן הרמטי.

להלן מספר דרכים שבאמצעותן מתקיימות חקירות מעקב:

לחיצת יד

אמצעי יעיל נוסף למעקב הוא התחזות. חוקר פרטי יוצר קשר ישיר עם האובייקט למעקב, ו'תופס אותו על חם' תוך שהוא מבצע את העבירה שלשמה שכרו את שירותינו לביצוע מעקבים.

נדריך אתכם כיצד לשמור על סודיות מוחלטת

ביצוע מעקב על-ידי משרד חקירות הוא אמנם פעולה הכרחית אך היא גם יכולה להיות מסוכנת.

לעתים ישנם מקרים בהם החוקרים עצמם יכולים להיות נתונים בסכנה, ולעתים חשיפת המעקב יכולה לגרום לאובייקט למעקב לנקוט בצעדי זהירות חריפים יותר – שני המקרים הללו אינם רצויים בלשון המעטה, ולכן אנו מקפידים על דיסקרטיות מוחלטת.

חשוב להבין שגיבוש ראיות כתוצאה מביצוע תצפיות על-ידי חוקר פרטי הוא לעתים הצעד המתבקש לצורך פיצוח התיק ויתרה מזאת – כדי לנקוט בהליכים משפטיים. על-כן, אנו דואגים לתדרך אתכם בכל הנוגע לשמירה על מעטה של סודיות, וזאת למען חקירה מוצלחת ויעילה.

חשוב לציין: כלל הפעולות המתבצעות על-ידי משרד חקירות ליאור אייזינגר הרי שהן נעשות בכפוף לחוק ובהתאם להנחיות משרד המשפטים. פרט זה חשוב לא רק למען קיומו של משרדנו אלא כיוון שאם הראיות יתגבשו כתוצאה מתצפיות ומעקב לא חוקיות, הרי שהן יפסלו במעמד בית המשפט.

הקפידו להיעזר אך ורק במשרד חקירות מיומן לביצוע תצפיות ופעולות נלוות שיסייעו לכם להשיג את המטרה. אנו זמינים עבורכם בכל עת.

שאלות נפוצות

האם למשרדכם ניסיון במעקב סמוי?

למשרדנו ניסיון של למעלה מ-20 שנים בתחום. כמעט שאין חקירה שלא דורשת מעקב וביצוע תצפיות.

אנו מביאים עמנו טכניקות כשרות וחוקיות שיניבו לכם את הראיות הנדרשות.

מה העלות של עבודה כזו?

זה משתנה מתיק לתיק.

מטבע הדברים שמעקב בתיק בגידות יהיו זולים יותר כיוון שלרוב לא יהיה מדובר בתיק חקירה ממושך. לעומת זאת, ריגול תעשייתי עלול להימשך תקופה ארוכה ולהצריך טכניקות שונות, כך שהוא יהיה יקר יותר.

אילו מקרים עלולים להצריך מעקב ותצפיות?

בגידות, ריגול תעשייתי, הסתרת נכסים, חשבונות בנק סודיים, שותף עסקי שסרח, הונאות נדל"ן, חייבים שמציגים תמונת שווא שאין להם כסף ועוד.

ניתן להגיד שמרבית התיקים מצריכים זאת.

לייעוץ ומידע השאירו פנייה:

או התקשרו:

זמינות 24/7

דילוג לתוכן