תחומי חקירות

חקירות פרטיות 24/7

משרדנו מבצע חקירות פרטיות העונות על הסטנדרט הגבוה ביותר. חתירה למציאת האמת החל מפרויקטים 'פשוטים' ועד למורכבים הדורשים חיבור בין רסיסי מידע ספורים.

ליאור אייזינגר הינו חוקר פרטי מיומן ובעל ניסיון של למעלה משני עשורים. התמחות במגוון תחומי חקירות פרטיות מכלכליות, דרך טכנולוגיות ועד להונאות.

תחומי חקירות פרטיות

הקליקו על התחום הרצוי לקבלת מידע נוסף:

חוקר פרטי בגידות - איש מסתכל בזעם על אשתו שבוכה

חקירות בתחום המשפחה

חשדות בנוגע לשאלת נאמנותו/ה של בן/ת הזוג, יוצרים הרבה פעמים סדקים משמעותיים בזוגיות אשר אם אינם מטופלים בזמן עלולים להביא למשבר זוגי שיכול בקלות להוביל לגירושין.

חקירות עסקיות

איסוף מידע אודות חברות וארגונים בין אם לטובת למידה ממתחרים, ובין אם לטובת קבלת מידע אמיתי אודות מצבם הכלכלי, על מנת לדעת אם בטוח לעשות איתם עסקים כלכליים.

חקירות בחו"ל

חקירות אישות, איתור נעדרים, חקירות כלכליות, בדיקת האזנות ועוד הרבה מאוד מצבים, מחייבים ביצוע חקירות על ידי חוקר פרטי. בחלק מהמקרים מושאי החקירה מדלגים ממדינה למדינה, דבר המצריך ביצוע חקירות בחו"ל.

חקירות טכנולוגיות

הטכנולוגיה היא היום חלק בלתי נפרד מחיינו. אנחנו מנווטים ממקום למקום באמצעות ציוד מבוסס לויינים (GPS), נוהגים בכלי רכב מבוקרי מחשב, מחזיקים מערכות מיגון בעלות אמצעי זיכרון ומקרים רבים משתמשים בטכנולוגית הנשלטות מרחוק.

לייעוץ ומידע השאירו פנייה:

או התקשרו:

זמינות 24/7

דילוג לתוכן