חוקר פרטי צוואות – הונאות בצוואות

חוקר פרטי צוואות, עזבונות וירושות

זה קורה בתקופה הקשה ביותר בחיים: אדם יקר ללבכם נפטר, ומלבד העובדה שאתם צריכים להתמודד עם לכתו, צצה, כמו משום מקום, צוואה המנשלת אתכם ממעמדכם החוקי כיורשים. 

דבר מעין זה קורה ברוב המקרים כי המנוח היה נתון ללחצים כאלה ואחרים או מניפולציות רגשיות שהופעלו עליו על ידי גורמים שונים כמו אנשים שהוא היה חייב להם כספים, אנשים אשר סעדו אותו בימיו האחרונים, קשרים רומנטיים שהתבססו על אינטרס כלכלי מצדו של הצד האחר, או אנשים שבאו לבקרו כשכבר לא היה צלול וכך הוא הושפע בקלות רבה.

במצב כזה אתם בוודאי מאוד רוצים להגיש ערעור על הצוואה המפתיעה הזאת, אבל לא בטוחים בכלל שיש לכם בסיס לכך. שהרי הכל משפטי מאוד, ומעוגן בחוק בקפידה.

אנחנו בליאור משרד חקירות הצלחנו להביא לפסילה של צוואות רבות אשר הושגו במרמה, כגון צוואות מזויפות, צוואות אשר הושגו כתוצאה מסחיטה, איומים או הפעלה של לחץ לא הוגן או צוואות אשר המוריש חתם עליהן כאשר לא היה צלול בדעתו ולא הבין על מה הוא חותם.

החוקרים הפרטיים שלנו מתמחים בתחום של איתור הונאות בצוואות הכולל זיהוי צוואות מזויפות או צוואות אשר נכתבו לאחר הפעלת לחצים.

חוששים שנפלתם קורבן להונאה בצוואה? צרו עמנו קשר עוד היום.

חוקר פרטי צוואות - שני תרחישים עיקריים

במקרים רבים זה או תופס אותנו היורשים החוקיים בהפתעה, או מתרחש לנגד עינינו הבוחנות מבלי שאנחנו מצליחים לשכנע את המוריש או המורישה שהאדם שנכנס לחייהם רק ממתין ללכתם. ואפשר להבין אותם – זה משהו שנורא קשה להפנים או לקבל.

באם מדובר במקרה שבו המוריש או המורישה עודם בחיים, אל תהססו ולו לרגע אחד. פנו עוד היום לייעוץ של חוקר פרטי המתמחה בירושות וצוואות. זוהי גם חקירה פרטית הרבה יותר קלה הן מן ההיבט המשפטי של הנושא, והן מן ההיבט של מציאת ההוכחות הנדרשות.

במקרה א' של אדם הנכנס לחייו של המוריש או המורישה בעודם בחיים: אנו נבצע מעקבים אחר האובייקט וזאת כדי להוכיח שאכן הוא זומם דבר מה שונה. אפשר פעמים רבות גם להתחקות אחר פעולות עבר שהוא ביצע, ולערוך אף חקירה כלכלית מעמיקה שתוכיח פעילות עבריינית שכזו מימים עברו.

לרוב אנו נדלה ונאסוף את כל הראיות הנדרשות, ולאחר מכן נגיע ונוכיח את האדם שאליו מיוחסים החשדות. קשה מאוד להתחמק מדבר שכזה, ובטח כאשר מקבלים את ההוכחות, צילומים וכן תיעודים שונים בפרצוף.

במקרה ב' של אדם שצץ משום מקום לאחר שהמוריש/ה נפטר/ה: במצב שכזה אנחנו בעמדה משפטית סבוכה למדי, וזאת לאור העובדה שקשה מאוד להוכיח מה היה.

גם במקרה שכזה, אנו נבצע מעקבים מסודרים אחר האובייקט למעקב, וכן נבקש לדלות פרטים מן הסובבים. כאן הדרך הנכונה ביותר לגשת לחקירה שכזו, היא באמצעות מיטוט אמינותו של המוריש המסתורי שלפתע צץ לו ומבקש לקבל נתח.

במקרים של חקירות מסוג זה, חשוב מאוד לשכור את שירותיו של חוקר פרטי צוואות מיומן, אשר יודע כיצד לגשת לנושא, ומתורגל במורכבות הרבה שעופפת את התחום.

מקרה בוחן לדוגמה

א' ובני משפחתו הגיעו למשרדנו לאחר שניכר כי צוואתו של המוריש נישלה אותם באופן שאיננו משתמע לשני פנים, מכלל הרכוש וההון שצבר.

ההפתעה ועוגמת הנפש הייתה רבה. אין מדובר בבן משפחה רחוק שהם טיפחו אותי קשר רק לשם הירושה, כי אם בבן משפחה אוהב שנפטר במפתיע, והיה אהוב ומחובק על-ידי כולם.

ביום בהיר אחד, נחתה עליהם מהלומה קשה כאשר התברר שצוואתו שונה לחלוטין ממה שיודעי הדבר הכירו קודם לכן.

בחקירה מאומצת התברר על-ידי משרדנו כי היה מדובר באישה, בשנות החמישים לחייה, שהחלה להתקרב למוריש שהיה בשנות התשעים לחייו, ולסייע לו בקניית מצרכים במכולת. עד מהרה, התפתח קשר רומנטי עליו העידו במקורות שונים שבהם השניים התרועעו ביחד. מה שאותה גברת לא ידעה, הוא שגם היא יכולה להיות אובייקט למעקב ולתעתוע.

הרי עתה מדובר באישה שחזרה להיות פנויה לקשר רומנטי נוסף. חוקר פרטי מטעמנו יצר איתה קשר, כל זאת בהתאם לחוק ומבלי ליצור קשרים אינטימיים. הקשר בין השניים התחזק, והחוקר מטעמנו אף סיפר כיצד הצליח להשיג כסף בשיטות שונות. מעין גבר מאצ'ו רגיל שפשוט רוצה להרשים את האישה שמולו.

אותה מורישה מכובדת לא נותרה חייבת, וסיפרה את סיפורה המרשים אף הוא. היא הייתה בטוחה שמצאה פרטנר מושלם לחלוק איתו את חייה בהתאם להשקפת מבטה, או מצדו אסף ראיות מפלילות שנישלו אותה מן הירושה.

זה נשמע כמו בסרטים, אך זה קורה גם במציאות

אם אתם פה, אז וודאי שגם אתם נכנסתם ל"סרט רע". 

אנחנו לא רואים את זה קורה, וכרעם ביום בהיר, לפתע מגלים שהקרקע נשמטת מתחת לרגלנו.

יש לכך פתרון, פנו אלינו עוד היום לקבלת ייעוץ מקצועי מטעם חוקר פרטי צוואות מיומן.

לייעוץ ומידע השאירו פנייה:

או התקשרו:

זמינות 24/7

דילוג לתוכן