זיהוי הטרדות ואיתור מטרידים

איתור מטרידים (בטלפון, ברשת, שיימינג והטרדות פיזיות)

אם נקלעתם למצב שבו אתם מקבלים שיחות טלפון לקו הביתי או לטלפון הנייד, ושומעים התנשפויות, צעקות, ניתוקים חוזרים או איומים מפורשים, אם אתם חשופים לשיימינג, להטרדות ברשת או להטרדות פיזיות שפוגעות בכם לא רק פיזית אלא גם נפשית – אתם בוודאי מעוניינים להפסיק לחיות בפחד ולעשות כל מה שאתם יכולים על מנת לאתר את המטריד; אחרי הכל, מדובר בחדירה למרחב הפרטי, והמקום שבו אנחנו אמורים להרגיש הכי בטוחים – הופך להיות מקום מפחיד.

מה עושים במקרה כזה?

הגורם המתאים ביותר לאיתור מטרידים הוא חוקר פרטי המתמחה בתחום. אמנם, אתם בהחלט יכולים לפנות למשטרה, אולם אם אין בידיכם הוכחות להטרדות, סביר להניח שהיא לא תוכל לעשות דבר. חוקר פרטי, לעומת זאת, יוכל להתקין על קו הטלפון שלכם הקלטה בטכנולוגיה מתקדמת, אשר יבצע זיהוי מהיר ודיסקרטי של המתקשר. ברגע שתהיינה בידיכם הקלטות של השיחות ופרטים ממשיים אודות המטריד, תוכלו למסור אותם למשטרה, ואז לצוות החקירה יהיה קצה חוט שיוכל להביא אותו אל החשוד בהטרדה.
ליאור חקירות הוא משרד חקירות המתמחה בתחום של איתור מטרידים זה למעלה מ-20 שנה.

אם אתם רוצים להחזיר את הרגשת הביטחון אל ביתכם – צרו עמנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.

התקנת מצלמות סמויות

מצלמות סמויות הן מצלמות המותקנות במקום על מנת לצלם ולהקליט את הנוכחים בו, מבלי שהם מודעים לקיומן. התקנת מצלמות סמויות יכולה להועיל מאוד במצבים בהם אתם מרגישים לא בטוחים:

  • חשד בבגידה של בן/בת הזוג
  • חשד בגניבת ציוד / כסף מהמשרד
  • חשד בהתנהגות לא נאותה של מטפל/ת 
  • ובמקרים רבים אחרים

למרות זאת, חשוב מאוד לוודא כי המצלמות מותקנות במקום מבלי לעבור על חוק האזנות סתר ועל חוק הגנת הפרטיות, שכן עבירה על החוק לא רק שלא תועיל לכם, אלא גם עלולה לסבך אתכם משפטית ופלילית.

על מנת שתהיו בטוחים שהמצלמות הסמויות אכן מותקנות כחוק אך גם מצלמות את כל השטח הרצוי ומצליחות להקליט את כל פרטי השיחות המתנהלות בו, חשוב מאוד שההתקנה תתבצע על ידי מתקינים מוסמכים ומנוסים. כמו כן, כאשר ההתקנה מתבצעת על ידי מתקינים מוסמכים ומקצועיים, המצלמות יימצאו במקום שאיש לא יוכל להבחין בהן ומבלי לעבור על החוק, ויוכלו לספק לכם את התשובות והראיות הדרושות לכם בכל השאלות.

ליאור חקירות מתמחה בהתקנת מצלמות סמויות בכל חלל נתון על ידי מתקינים מקצועיים.
לקבלת מידע נוסף חייגו עכשיו 03-6058605.

תוכן שעשוי לעניין אתכם:

 

לייעוץ ומידע השאירו פנייה:

או התקשרו:

זמינות 24/7

דילוג לתוכן