חוקר עבירות מחשוב וסייבר

מכיוון שהיום הרבה מאוד מהפעולות שאנחנו עושים מתבצעות באמצעות מחשב, הרי שגם ההונאות משתנות בהתאם ורבות מהן מתבצעות באמצעות אותו מחשב בדיוק. גניבת זהויות, גניבת פרטי אשראי, בגידות, מחיקת מידע, תוכנות כופר משיכת כספים מחשבונות ועוד – כל ההונאות האלה ועוד הרבה אחרות – מתבצעות באמצעות המחשב.

כחוקרים פרטיים, המחשב יכול לשמש אותנו גם כאמצעי עזר מועיל במיוחד מאוד לגילוי פרטים חשובים, כמו למשל האנשים שאיתם דיבר נער שיצא מהבית ונעלמו עקבותיו, שרידי שיחות של אדם, חיפושים מפלילים באינטרנט ומידע שנמחק במזיד.

משרד חקירות ליאור חקירות מתמחה בתחום של חקירות מחשב, ומבצע חקירות לגילוי הונאות מחשב, כמו גם חקירות באמצעות מחשב לאיתור מידע חשוב ומדויק.

חקירות מחשבים עם צוות מיומן

יהיה זה פייר להודות שכיום המחשבים הפכו לכלי בסיסי בתפקוד היומיומי שלנו. אם לרגע נחשוב על זה – הטלפונים הניידים שלנו הם מחשבים לכל דבר ועניין, והם טומנים בחובם שפע של מידע, וואו.. אפילו יותר ממה שההיגיון הבריא מספר לנו.

כך לאורך העשורים האחרונים, תחום חקירות המחשוב והאינטרנט הלכו והפכו לחלק בלתי נפרד מן המציאות של החוקרים הפרטיים. מן העבר האחד, ניתן לשכור את שירותנו כדי לברר מעשה נוכלות, מרמה או דליית פרטים מאמצעי מחשוב מתקדמים. מן העבר השני, ניתן לשכור את שירותנו לביצוע בדיקות ביטחון מידע ומתן הנחיות לעסקים, חברות ותאגידים.

קהל לקוחותינו

כשזה מגיע לתחום המחשבים, רבים חושבים שמדובר אך ורק בסייבר או באבטחת מידע לחברות פרטיות וציבוריות. אך תחום המחשבים הוא הרבה יותר רחב מכך, והוא יכול לסייע במגוון רחב של היבטי חקירה:

  • בגידות – חושדים בבן או בת הזוג? המידע שקיים על המחשב יכול לסייע רבות במציאת האקדח המעשן. הסיוע לבני ובנות זוג החושדים בפרטנרים שלהם לא אחת נדרש עבור הליכי גירושין לצורך הצגת ראיות.
  • ריגול תעשייתי – לצד איסוף מידע חשוב על היריב, ייתכן מאוד שדולים מכם פרטים עסקיים בדרכי מרמה. כאן המקום להסביר כי גם בריגול תעשייתי, איננו נוקטים באמצעים לא חוקיים. הכל על-פי חוק. אך האם היריב שלכם משחק את אותו המשחק? לשם כך מוטב לשכור חוקר המתמחה בחקירות מחשבים.
  • אבטחת מידע – ואכן, תמיד טוב להיערך לכל תרחיש. אולי אלו לא היריבים העסקיים, כי אם האקרים. מדינת ישראל נתונה גם למלחמה בלתי נראית, כזו שהאזרח הפשוט איננו מכיר. התמגנו עוד היום מהתקפות סייבר והיעזרו באנשי מקצוע מיומנים.
  • גניבת פרטים – חושדים שגנבו מכם פרטים? שדלו מכם מידע דרך "פישינג"? ואף יתרה מכך – מישהו משתמש בזהות שלכם שנלקחה מן המחשב? מצאתם פרופיל פייסבוק שעושה שימוש בתמונותיכם? צרו עמנו קשר מידי.
  • עבירות קטינים – היא אמנם איננה פיזית, אך הרשת היא בהחלט לא מקום בטוח עבור קטינים. חושדים שדבר מה מתרחש עם ילדיכם? אנו נרד לשורש העניין.

לקבלת מידע נוסף אודות חקירות מחשב צרו עמנו קשר טלפוני או דרך האתר 
ואנחנו נשמח לעמוד לשירותכם.

 

לייעוץ ומידע השאירו פנייה:

או התקשרו:

זמינות 24/7

דילוג לתוכן