שירותי ייעוץ פלילי (מז"פ)

כאשר שוכרים את שירותיו של עורך דין, מצפים להתמסרות טוטאלית לפענוח התיק ורצון עז להוכיח צדקת דרך, וכך גם הם פני הדברים מנקודת מבטו של עורך הדין, או הסנגור, סטנדרט החקירה הרצוי בעבורו יהיה גבוה ביותר מהרף אותו הציבה המשטרה או המתאים לבתי המשפט.

ניהול חקירה בעלת גוון פלילי הכוללת את סיועו של מומחה פלילי משתמע כדבר טבעי ביותר ולא מן הנמנע, בדיוק כשם שהמשטרה פועלת יד ביד בעזרתם של מומחים פליליים.

שירותיו של המומחה הפלילי אינם מסתכמים רק בעבודת שטח, אלא הן כיועץ צמוד לאורך כל החקירה. המומחה הפלילי, על סמך ניסיונו המקצועי והעשיר, יעריך את הראיות וינתח את חומר החקירה הנמצא אצל הפרקליטות. כמו כן, ניתן לבנות "חוות דעת מומחה" שנוגעת לנסיבות המקרה, לאחר הבדיקה ראשונית זו. תוך בחינה מעמיקה של הממצאים, המומחה הפלילי עשוי לאתר כיוון חדש המספק את צרכי הלקוח, בעוד שלפרקליטות ולמשטרה יש את הכיוון שלהם. 

שרותינו כוללים ייעוץ והכוונה מקצועית בנוגע לאפשרויות החקירה וסיכויי ההצלחה. הייעוץ המקצועי נעשה בהתאמה פרטית עבורכם תוך ביסוס חוות דעת משוקללות שנרכיב מן הממצאים. שירות זה ניתן כחלק משירותי המשרד עבור לקוחותינו הזקוקים לסוג מסוים זה של טיפול. עורכי דין, לדוגמא, זקוקים לסוג זה של ייעוץ כדי להתאים את החקירה בשטח למה שמתרחש בבית המשפט. שירותי הייעוץ מתאימים עבור תיקי ניסיון לרצח, האשמה ברצח, הריגה, שוד, אונס, ירי, דקירה, תאונות דרכים ועוד. ייתכן ולא כל הלקוחות הפרטיים יזדקקו לשירותיו של המומחה פלילי, ובעזרת ייעוץ מקצועי והכוונה ניתן לבדוק את מידת נחיצותו כל מקרה לגופו.

מדוע יש צורך במומחה פלילי (מז"פ) ?

נוכחותו של המומחה הופכת לקריטית כאשר מטרת החקירה היא פלילית משפטית. מומחה פלילי הוא חלק בלתי נפרד מחקירה בעלת אופי פלילי, אשר במהלכה יש ראיות פיזיות הקשורות לזירת האירוע, חקירה זו אשר מטרתה הפרכת ראיות התביעה או ביסוס טענות התביעה. 

במידה והינך מעוניין להשיג הרשאה במשפט, להגן על לקוח או לסייע למשטרה להרשיע חשוד – המומחה הפלילי עשוי להפוך לאיש מקצוע בעל חשיבות עליונה.

חשיבותו הבלעדית של המומחה הפלילי במהלכו של פשע טיפוסי, נניח כי מדובר במשרד או בדירה, הינה כאשר החשוד מגיע לזירה ומשאיר אחריו עקבות. עקבות אלו יכולות להיות טביעות אצבע, נשירת שיער, סימני שבירה וכדומה, אשר יזוהו מאוחר יותר על ידי המומחה הפלילי שלנו. במידה והפשע כלל שימוש בנשק חם, נשק זה ישאיר בזירה סימני זיהוי רבים, כאשר בנוסף, המומחה הפלילי יידע כיצד לטפל בראיות שבידי המשטרה. כמו כן, יוכל המומחה הפלילי להצביע על הנקודות בהן גרסת התביעה אינה מתיישרת עם הראיות הפיזיות בשטח, ראיות שנאספו על ידי המשטרה. רק חוקר בעל ניסיון פלילי ומשפטי עשיר ידע כיצד לנהל חקירה מסוג זה.

לעיתים, כוחות המשטרה שמטפלים באירוע אינם מבצעים את המלאכה כנדרש. במידה והזירה טופלה ע"י אנשי משרד שאינם מכירים את השטח היטב – ראיות חשובות עלולות ללכת לאיבוד. ראיות וכיווני חקירה, אלו שיכולים להוכיח את חפותך, את חפותו של הלקוח שלך, או לסייע לך להשיג הרשאה. 
במידה והינך מעוניין בייעוץ פלילי, או בחקירה מקצועית שתוכל לסייע לך גם בבית המשפט, לא מן הנמנע כי הינך זקוק למשרד חקירות ולמומחה פלילי שיצטרף לצוות החקירה.

לייעוץ ומידע השאירו פנייה:

או התקשרו:

זמינות 24/7

דילוג לתוכן