איך יודעים שעובד גונב

חוקרים פרטיים

תוכן עניינים

ליאור אייזינגר משרד חקירות מקצועי, מביא עמו רקורד של למעלה מ-20 שנות ניסיון בפעילות בילוש וחקירה בשטח.

לרשותכם צוות חוקרים וחוקרות מיומנים, הנכונים להירתם לכל משימה ולכל תיק מורכב ופשוט כאחד.

למרבה הצער, גניבות ממקום העבודה מתרחשות באופן יומי; עסקים מכל הסוגים סובלים מהבעיה הזו, ובחלק מהמקרים מדובר בגניבות שעלולות לפגוע בעסקים במידה רבה. כדי למנוע נזקים נוספים לעסק שלכם, חשוב לבדוק האם אכן התרחשה גניבה במקום העבודה שלכם, מה היקף הגניבה, וכמובן גם לבדוק מי ביצע אותה. אם אתם תוהים איך יודעים שעובד גונב, כך נגלה לכם את התשובות, וכן כיצד ניתן להוכיח גניבות ממקום העבודה עם שירות חקירות מקצועי מבית משרד חקירות ליאור אייזינגר.

גניבה ממקום העבודה: השלכות לטווח ארוך

עובדים שגונבים ממקום עבודתם מבצעים סוגים שונים של גניבה: גניבת רכוש וציוד מבית העסק, גניבה של מידע ממקום העבודה וגניבה/מעילה בכספי העסק. גניבות פעוטות של ציוד משרדי הן חמורות, אך גניבות של ציוד מחשבים, מידע וכספים מהוות עבירה על פי חוק. כאשר עובדים גונבים את הפריטים האלו, הם מסכנים אתכם, בעלי העסק, וכן את העסק עצמו.

עובדים שגונבים מידע עלולים למכור אותו לאחרים, גונבים שמועלים בכסף פוגעים בלקוחות ומביאים להפסדים, וגניבת רכוש גם היא מביאה להפסדים משמעותיים. לעתים מעסיקים חושדים שבבית העסק שלהם מתרחשת גניבה, אך מתעלמים מהחשד, בייחוד כאשר מדובר בעובדים כביכול נאמנים שחשודים במעשה.

אולם, התעלמות מהמצב עלולה להחמיר אותו במידה ניכרת, ולכן חשוב לבצע בדיקה של המצב עוד כשעולה החשד הראשוני. מעסיקים שתוהים איך יודעים שעובד גונב – הקשיבו לתחושת הבטן שלכם; אם אתם מבחינים באי-סדרים בעסק שלכם, או בעובדים שמתנהגים חשוד – ייתכן שהסיבה לכך היא גניבה.

למה לא לבדוק גניבות במקום העבודה בעצמי?

מעסיקים רבים מנסים לבדוק גניבות מהעסק שלהם באופן עצמאי, אך מומלץ שלא לעשות זאת; לרוב המעסיקים אין את הכלים הטכנולוגיים והמעשיים לבדיקת גניבה, ועובדים עלולים לעלות על הבדיקות ולטשטש את מעשיהם. בנוסף, כדי שניתן יהיה לעמת עובדים עם מעשיהם, או אפילו להעמיד אותם לדין – חשוב להשתמש בשירות של משרד חקירות מקצועי. חוקרים פרטיים ובעלי ניסיון מבצעים בדיקות של גניבה ממקום העבודה באופן חשאי, תוך שמירה על החוקים הנוגעים לצנעת הפרט. אם אתם בוחרים לנקוט בהליכים משפטיים נגד העובדים שגונבים – שמירה על החוק בישראל היא הכרחית, אחרת הטענות שלכם יידחו.

איך יודעים שעובד גונב?

כעת שאתם יודעים על החשיבות של בדיקה מקצועית, נגלה כיצד ניתן לדעת שעובדים גונבים ממקום העבודה. כדי להגיע לתשובות, הצוות המקצועי של חוקרים ממשרד חקירות ליאור אייזינגר מבצע מספר סוגים של חקירות, בהתאם למצב:

חקירה סמויה

בחקירות מהסוג הזה, משתמשים בציוד הקלטה, האזנה ומעקב ממוחשב כדי לבדוק אם מתבצעות גניבות במקום העבודה, ומי מבצע אותן. מדובר בשיטה ש"תופסת על חם" גנבים במקום העבודה, ומספקת הוכחות חותכות למעשיהם.

חקירה ממוחשבת

במקומות עבודה רבים נעשה שימוש במחשבים באופן יומי. פעמים רבות, כאשר עובדים גונבים במקום עבודתם, בייחוד במקרים של מעילה וגניבת מידע, התקנה של ציוד מעקב על מחשבים מאפשרת לגלות ולתעד את המעשים באופן דיגיטלי.

חקירה גלויה

חקירה מהסוג הזה מאפשרת לחשוף גנבים במקום העבודה בשיטות חקירה גלויות: תשאול של עובדים, בדיקות פוליגרף, עימות עם החשודים, ועוד. הפעולות האלו מפעילות, במקרים רבים, לחץ פסיכולוגי על גנבים ועל מי שיודע על מעשיהם, מה שמאפשר לדלות מידע ואפילו להוציא הודאות על גניבה ממקום העבודה.

גילוי גניבה ממקום העבודה עם משרד חקירות ליאור

כעת שאתם יודעים איך יודעים שעובד גונב, חשוב שתבחרו בשירות חקירות מקצועי שיספק לכם את התשובות. במשרד חקירות ליאור יש לנו ניסיון של למעלה מ-20 שנה בתחום החקירות הפרטיות, וסייענו לעשרות בעלי עסק לגלות האם התבצעה גניבה בעסק שלהם, ומי ביצע אותה. המשרד שלנו הוא בעל רישיון מטעם משרד המשפטים, ועם תכנון קפדני של כל חקירה, ביצוע של חקירות יסודיות ושירות מקצועי – אנו נסייע לכם לגלות האם בוצעה עבירה בעסק שלכם.

לשיחה עם חוקר פרטי מוסמך:

לייעוץ ומידע השאירו פנייה:

או התקשרו:

זמינות 24/7

דילוג לתוכן