הוכחת גניבה ממעביד

חוקרים פרטיים

תוכן עניינים

ליאור אייזינגר משרד חקירות מקצועי, מביא עמו רקורד של למעלה מ-20 שנות ניסיון בפעילות בילוש וחקירה בשטח.

לרשותכם צוות חוקרים וחוקרות מיומנים, הנכונים להירתם לכל משימה ולכל תיק מורכב ופשוט כאחד.

גניבה ממקום העבודה עלולה להוביל לא רק לנזקים כלכליים, אלא גם לנזקים לטווח הארוך; כאשר עולה חשש לגניבה מהעבודה חשוב שיהיו לכם הוכחות נגד האדם שאתם חושדים בו במעשה. כדי לנקוט בפעולה משפטית, או כדי שתהיה לכם עילה לגיטימית לפיטורים, יש לספק הוכחת גניבה ממעביד לפני כל צעד. במשרד חקירות ליאור אנו מספקים שירות לבעלי עסקים שחושדים בגניבה, ומספקים להם הוכחות מוצקות שבאמצעותן ניתן לנקוט בהליכים הנחוצים.

על החשיבות של גילוי גניבה מעסקים

כאשר עולה החשד הראשוני לגניבה מהעבודה, מכל סוג שהיא, חשוב לא להסס ולפעול מהר. ישנם לא מעט מקרים שבהם עובדים כביכול מסורים גונבים מידע או פריטים פיזיים ממקום העבודה, ובכך מזיקים לבית העסק. כדי שהמעשים לא יסלימו, חשוב להוכיח גניבה כמה שיותר מהר, ולהתעמת עם האשמים. חקירה מקצועית וחשאית של גניבה ממקום העבודה תאפשר לכם למנוע נזקים נוספים, וגם לנקוט באמצעים הנדרשים נגד מי שביצע/ו את הגניבה.

כיצד מתבצעת הוכחת גניבה ממעביד?

ישנם שלושה סוגים עיקריים של גניבה ממעבידים:

  1. גניבת רכוש וציוד מבית העסק
  2. מעילה בכספי העסק
  3. גניבת מידע ממקום העבודה

 

כדי לגלות האם אכן התרחשה גניבה במקום העבודה, משרדנו מעניק מספר שירותי חקירה שמספקים את התשובות למעסיקים:

חקירות מחשב

כאשר גונבים מידע או מעבירים מסרים דרך המחשב, נשארת חותמת דיגיטלית שמאפשרת לעקוב אחר התכתבויות – אפילו אם הן נמחקות על ידי הגנב. בעידן שבו מרבית מקומות העבודה משתמשים במחשבים למטרות שונות, ניתן לעלות על גניבה על ידי שליפת מידע ממחשבים. הצוות המקצועי שלנו מבצע ניטור יסודי אחר מחשבים, ללא גילוי, וכך אנו מגלים גניבות ממקום העבודה בלי שהאחראים לגניבה יודעים על כך.

חקירות סמויות

חקירה סמויה מתבצעת באמצעים שונים, לרבות ציוד האזנה, צילום, הקלטה ועוד. אנו מתקינים את האמצעים האלו במיקומים אסטרטגיים ברחבי מקום העבודה, כך שלא ניתן להבחין בהם, והאמצעים האלו הם בין היעילים ביותר לגילוי של גניבות ממקום העבודה. באופן הזה ניתן להקליט שיחות בין עובדים, להקליט שיחות חיצוניות, לתעד גניבה בשעת מעשה ולבצע חקירה סמויה באופן יעיל ודיסקרטי.

חקירות גלויות

שיטה אחת להוציא לאור גניבה במקום העבודה היא להציף את הנושא בפניי העובדים. במקרים רבים, החשודים בגניבה יעשו דברים שיסגירו אותם, או יודו במעשים שלהם. מלבד זאת, חקירה גלויה מאפשרת לחקור באופן ישיר חשודים בגניבה, על ידי שימוש באמצעי חקירה מסורתיים. חקירות מהסוג הזה כוללות חקירה מילולית של העובדים באמצעות תשאולים, חקירות פוליגרף וקבלת מידע מהעובדים – מה שיכול להוביל לתפיסת האשמים בגניבה.

הוכחת גניבה ממעביד באופן מקצועי

אם אתם צריכים הוכחת גניבה ממעביד – חשוב שלא תנסו לבצע בדיקות וחקירות בעצמכם. כאשר אין את הכלים המקצועיים לביצוע חקירות במקום העבודה, האשמים בגניבה עלולים לטשטש את מעשיהם, ויהיה קשה להוכיח את מעשיהם בהמשך הדרך. כדי שזה לא יקרה, חשוב לשכור שירות של משרד חקירות מקצועי ובעל ניסיון, שיש לו את האמצעים לבצע חקירה באופן יסודי.

משרד חקירות ליאור הוא בעל ותק של למעלה מ-20 שנה בתחום החקירות, וכל החוקרים שלנו אוחזים ברישיון חקירה ממשרד המשפטים. משרדנו מספק שירות מקצועי ללקוחות פרטיים ולעסקים במגוון תחומי חקירה – כולל גניבה ממקום העבודה. אם אתם חושדים שאחד העובדים שלכם או יותר ביצעו עבירות במקום העבודה – אל תחכו. יחדיו נוכל למצוא את האשמים ולנקוט בהליכים הנחוצים נגדם. אתם מוזמנים לפנות אלינו סביב השעון, ואנו נספק לכם ייעוץ ונסייע לכם למצוא את התשובות שאתם מחפשים.

לשיחה עם חוקר פרטי מוסמך:

לייעוץ ומידע השאירו פנייה:

או התקשרו:

זמינות 24/7

דילוג לתוכן