הונאת נושים: כיצד לאתר בעלי חוב?

המציאות הכלכלית כיום מביאה אנשים רבים להפסדים כספיים אדירים, וכן גורמת לאנשים מסוימים להיכנס לחובות. כאשר החובות לא משולמים, הנושים שחייבים להם כספים ינסו לגבות את מה שמגיע להם. ניתן לעשות זאת באמצעות פנייה אישית לבעל החוב, או באמצעות הגשת תביעות להסדרת החוב. 

בעוד שישנם אנשים שמנסים להסדיר את חובם, יש גם נוכלים אשר צוברים חובות ובורחים מתשלום. אותם נוכלים לא בוחלים באמצעים, והם מנסים להערים על נושים, ואף להתחבא מהם. הונאת נושים כזו אינה נדירה למרבה הצער, אך יש לה פתרון. משרד 'ליאור חקירות' מתמחה באיתור של אישים בכל רחבי הארץ – החל מבני נוער ועד לבעלי חוב, ועמנו תוכלו למצוא את אלו שהונו אתכם כדי לגבות את חובם.

אי-תשלום חובות ופשיטת רגל

כאשר נכנסים להליכי פשיטת רגל, ניתן לקנות קצת מרווח נשימה, ולהסדיר חוב בתשלומים. ההליך החיוני הזה מהווה פרצה עבור נוכלים רבים שצוברים חובות וחומקים מתשלומים על פי חוק. אישים פרטיים שמבצעים הונאות כאלו עושים זאת במודע ובלי להתחשב בנושים שהפסידו כספים.

משרד חקירות מקצועי יכול לאתר אישים פרטיים, בעלי עסקים קטנים, מנהלי עסקים, ואנשים אחרים שביצעו הונאת נושים נגד החוק. מעבר לכך – יש גם נוכלים שמזייפים מסמכים ומסתירים נכסים כדי להתחמק מתשלום חוב.

חקירה מעמיקה יכולה להראות לכם בדיוק מה מצבו הכלכלי של בעל חוב שמתחמק מתשלום. משרד ליאור חקירות מתמחה באיתור מידע מהימן עבור הליכי פשיטת רגל, וכן באיתור של בעלי חוב שצברו חובות כלפי נושים.

כיצד מתבצע איתור בעלי חוב?

אנשים שמבצעים הונאות נושים במזיד יודעים לרוב כיצד לחמוק מצדק. לאנשים כאלו יש את הידע והיכולת להתחבא מתחת לרדאר כדי למנוע מנושים למצוא אותם, אך באמצעות חקירה מקצועית – ניתן לאתר גם נוכלים מנוסים. כדי לעשות זאת, אנו מבצעים חקירה מעמיקה לעבר ולהווה של בעל החוב כדי לגלות היכן הוא נמצא:

איסוף מידע

אם אתם נושים או מעוניינים למצוא בעלי חוב, חשוב שתלקטו את כל המידע שיש לכם על בעל החוב. אם הגשתם תביעה נגד בעל החוב, תוכלו לבקש מסמכים רלוונטיים שמכילים את פרטיו. במקרים אחרים, חשוב לבצע איסוף יסודי של מידע על הנושה, לרבות שמו המלא, כינויים, מקומות מגורים קודמים, שמות של בני משפחה, ועוד.

שימוש במידע ואיתור פרטים נוספים

אם אתם מתקשים למצוא מידע או שאין לכם גישה למידע שכזה, אנו נלקט אותו עבורכם. בליאור חקירות, אנו מעניקים שירות של חוקר פרטי – על כל המשתמע מכך. בשלבים הראשוניים נבצע איסוף מידע מכמה שיותר מקורות אודות בעל החוב. חקירת הרקע מאפשרת לנו להכיר את אורח חייו של בעל החוב וגם של האנשים הקרובים אליו.

לאחר מכן, אנו נבצע מעקבים סמויים, האזנות, ואף התקנה של מצלמות סמויות כדי לאתר את מיקום הנוכל. כל הפעולות שאנו מבצעים הן בצורה חוקית לחלוטין, עם כל הרישיונות הנדרשים לחקירה פרטית.

ליאור חקירות: מציאת בעלי חוב באופן פרטי

על מנת שתוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים שירות מקצועי, חשוב שתבחרו במשרד חקירות פרטיות שהוא אמין, עם ותק בתחום ומוניטין חיובי. בליאור חקירות זמין לכם שירות חקירות פרטי ומקצועי – הן בישראל והן מעבר לים. אנו עובדים מזה 20 שנה עם משרדי עורכי דין, אישים פרטיים וחברות שצריכות לאתר אנשים. הניסיון הענף שלו בתחום הקנה לנו את הידע למצוא אנשים בדרכים יצירתיות במיוחד עבור כל מטרה. אם חוויתם הנאת נושים, אל תהססו. צרו עמנו קשר, ואנו נשמח לאתר עבורכם את בעל החוב שהונה אתכם.

לייעוץ עם בלש פרטי מוסמך השאירו פניה:

שאלות נפוצות

מתי נפנה לחוקר פרטי?

במרבית המקרים, הונאת נושים תתקיים כאשר בעל החוב יבקש להפחית את חובותיו או להסתיר נכסים שבבעלותו.

מערכת המשפט איננה ממהרת לחפש אחר הוכחות, וכאשר בעל החוב מציג את הנתונים הפיננסיים באופן מסודר, הרי שהנושים עלולים למצוא את עצמם חסרי אונים.

במקרים אלו, ניתן לפנות למשרדנו, ונערוך חקירה כלכלית מקיפה אודות בעל החוב.

מה סיכויי ההצלחה שלי?

לרוב בעלי החוב אינם מעלים על דעתם כי חוקר פרטי יישכר ויעקוב אחריהם.

לשמחתנו הרבה, כחוקרים פרטיים זה מאפשר לנו להבטיח סיכויי הצלחה גבוהים. מעקב פיזי לאיתור נכסים ופעולות פיננסיות תמוהות, כמו גם מיפוי ההכנסות והנכסים באמצעות טכניקות שלא נוכל לפרט אודותיהן, כל אלו יספיקו כדי להביא הוכחות קבילות משפטית.

מהו ניסיונכם בתחום?

משרד חקירות ליאור אייזינגר מביא עמו למעלה מ-20 שנות ניסיון, לרבות איתור בעלי חוב ואיסוף ראיות המוכיחות הונאה.

לייעוץ ומידע השאירו פנייה:

או התקשרו:

זמינות 24/7

דילוג לתוכן