חוקר פרטי לאיתור נכסי נדל"ן

תוכן עניינים

תחום המקרקעין הוא נושא נפוץ אליו נדרשים משרדי חקירה, ואין זה מקרי. היכן שטמון הכסף הגדול שם גם טמונות טכניקות הונאה שונות שיכולות לנבוע ממגוון רחב של תרחישים, את חלקם נמנה עבורכם כאן.

עסקאות בתחום הנדל"ן יכולות להגיע למיליוני שקלים, ונכסים שכבר נרכשו מזה כבר, הופכים בקלות רבה להשקעות משתלמות עם תשואה גבוהה.

אם כך, מתי נדרשת חקירה לאיתור נדל"ן? וכיצד חוקר פרטי יכול לסייע בנושא?

חקירות נדל"ן - מה זה?

בשיוך לקטגוריה רחבה יותר, חקירות נדל"ן הן חקירות כלכליות.

חקירות מסוג זה, מטרתן למפות את ההכנסות, ההוצאות והנכסים שבהם מחזיק אדם מסוים או חברה מסוימת. הדרישה לחקירות כלכליות היא עצומה, למעשה זהו אחד מן התחומים העיקריים שבהם משרדנו עוסק, ועל-כן צברנו ידע נרחב בנושא ויכולת למתן מענה מידי עבור מגוון תיקים 'פשוטים' ומורכבים כאחד.

להלן מספר דוגמאות של חקירות בתחום הנדל"ן בהן תוכלו למצוא עזר משירותי חקירה מקצועיים.

דוגמה א': שכירות מוגנת

חוק שכירות מוגנת נחקק בשנות החמישים של המאה ה-20, והוא שריד לארץ ישראל הקטנה שנאבקת עדיין על ביסוסה.

על-פי חוק זה, דיירים היו זכאים לשכירות בתשלום זעום שהיום לא ניתן אפילו לתפוס את גודל המציאה. בתמורה לכמה עשרות או מאות שקלים בחודש, דירה שלמה שעלותה היום מגיעה לאלפי שקלים.

מאז עברו שנים לא מעטות, והחוק מכיר בזכאותם של צאצאי השוכרים המקוריים, לממש את אותן הזכויות בדיוק. אבל כמובן – זה לא בא בקלות. על הצאצאים להוכיח שהם מתגוררים בנכס חצי שנה לפחות ושאין להם נכס אחר שרשום על שמם. וזה רק על קצה המזלג.

בחקירות שאליהן נדרשנו על-ידי בעלי הנכסים, הוכחנו דרך מעקבים ותצפיות ממושכות, כמו גם בחקירה כלכלית ממוקדת, שאנשים שביקשו להמשיך וליהנות מן התנאים הנהדרים, פשוט רשמו את הנכסים על שם ילדיהם, או עשו אי אלו מעשי מרמה שונים שהסתירו את הנדל"ן שברשותם.

איסוף ראיות אלו, הובילו להחלטת בית המשפט כי עליהם לפנות את הנכס לאלתר.

משרד חקירות ליאור אייזינגר לשירותכם. למידע השאירו פניה:

דוגמה ב': חלוקת רכוש בתיק גירושין

זה לא קורה לעתים קרובות, אך קורים גם מקרים בהם עורכי דין לענייני משפחה פשוט מבקשים מאתנו שנוודא זאת ליתר ביטחון.

חקירות גירושין אינן מתמקדות רק באי-נאמנות, ובוגדים-בוגדות, אלא גם בהסתרת נכסים. לעתים, בעיקר בני הזוג, פועלים להסתיר את הנכסים שברשותם כדי להימנע מחלוקת רכוש צודקת.

במקרה מסוים שהיה לנו, איש עסקים מצליח הסתיר חלק מנכסיו בדרך שהצליחה אפילו להפתיע אותנו: הוא רשם את הנכס על שם אחיו שסבל מפיגור שכלי קשה. אף אחד לא טרח לבדוק את אחיו, עד הרגע שבו החלטנו התרענו שזו יכולה להיות אופציה סבירה.

במקרה אחר, זוג התגרש והבעל במפתיע הציג תמונת מצב על-פיה העסק לא מרוויח כלל. בת הזוג טענה כי אורח חייהם לא משקף את מה שמוצג במסמכים וחקירה כלכלית חשפה שהוא מכניס כספים בשחור, אך גם שהוא רשם נכסי נדל"ן על שם ילדיהם.

מתן מענה מידי

משרד חקירות ליאור אייזינגר מביא עמו 20 שנות ניסיון בתחום חקירות נדל"ן, ומעמיד לרשות לקוחותיו את מיטב החוקרים הפרטיים.

עם ניסיון רב, צוות של מומחים העומד לרשותנו וחשיבה יצירתית שמאפשרת למצוא את קצוות החוט הראשוניות במהירות, אנו מספקים שירות מקצועי ויעיל.

חשוב לדעת כי יש לנו את המשאבים לספק גם חקירות בינלאומיות, שכן לא אחת, חקירות נדל"ן חושפות השקעה בנכסים במדינות זרות, מתוך מטרה להסתירם טוב יותר.

האמצעים העומדים לרשותנו

בהזמינכם חוקר פרטי מומחה נדל"ן, אינכם רק מקבלים שירות שטח של איש מקצוע, כי אם מכלול של שירותים:

  • צוות מקצועי – אין תחליף להון אנושי, ואנו מתגאים בכל איש צוות שפועל מטעם משרדנו.
  • ציוד – לרשותנו הציוד המתקדם בתחום החקירות. בזכות ההקפדה היתרה על התעדכנות שוטפת בענף הטכנולוגי, אנו מסוגלים לפתרון חקירות מורכבות גם בפרקי זמן קצרים.
  • מומחים – יועצים מומחים פעילים בשיתוף פעולה מלא עמנו לכל אורך הדרך. בזכות היועצים שאספנו סביבנו, למשרדנו יש את היכולת ללמוד ולהכיר כל תחום.

למידע אודות חוקר פרטי נדל"ן השאירו פנייה:

לייעוץ ומידע השאירו פנייה:

או התקשרו:

זמינות 24/7

דילוג לתוכן