איתור יורשים

תוכן עניינים

משרד חקירות ליאור אייזינגר מציע שירותי איתור יורשים, ומביא עמו למעשה מ-20 שנות פעילות, ניסיון מקצועי והון אנושי איכותי.

משרד עורכי דין שצריכים לאתר את היורשים החוקיים של הצוואה? חושדים שאולי אחד מן היורשים איננו האדם שהוא טוען שהוא? בתחום הצוואות וכל שכן כאשר מדובר בסכומי עתק ובנכסים, הרי שגם הרעיונות שנשמעים מוטרפים, עלולים להתברר כמציאות מרה.

משרד חקירות לאיתור יורשים

מתי יש לפנות למשרד חקירות לאיתור יורשים?

למידע נוסף אודות חקירת איתור יורשים השאירו פניה:

איתור יורשים עבור משרדי עורכי דין

הופקדתם על עזבונו של המנוח ועתה עליכם לאתר את היורשים החוקיים? במקרים רבים כמעט ואין צורך לעשות דבר – היורשים כבר יודעים את תפקידם בכוח, והם בהחלט לא מהססים לפתוח בתהליך שבסיומו יקבלו רכוש / הון.

ועם זאת, לעתים ישנם מקרים בהם היורשים אינם מודעים לפטירתו של המנוח, ויתרה מזאת – הם אינם אף מתגוררים במדינת ישראל. במקרים שכאלו, משרד חקירות המתמחה באיתור יורשים, יכול לסייע ולהגיע לכל היורשים עם ההודעה בדבר הצורך במימוש צו הירושה.

במקרים מסוימים הרי שייתכן ויהיה מדובר בתיק פשוט באופן יחסי, אך לעתים הפרטים אודות היורשים יכולים להיות בעייתיים וזאת לאור שינויי פרטים אי אילו ואחרים הנובעים מקליטתם של יהודים בארצות שונות לאחר השואה, ועץ משפחתי סבוך שמצריך ירידה לפרטים וחקירה מאומצת.

למידע נוסף אודות פעילותו של משרדנו עם משרדי עורכי דין לחצו כאן.

מניעת הליכים משפטיים ממושכים

לעתים ישנם מקרים בהם חלק מן היורשים אינם מעוניינים בכל קשר באשר הוא עם המשפחה, ואף אינם מבקשים לממש את חלקם בירושה.

במקרים מסוג זה, הרי שלא מספיק שיתר היורשים יצהירו על כך, ויש לספק הצהרה מפורטת מטעם היורשים המתנערים מירושתם. כמו כן, באם לא יימצאו חלק מן היורשים, הרי שהדבר עלול ליצור סוגיות משפטיות – בתי המשפט לא ממהרים לפסוק שיתר היורשים יכולים ליהנות מנתחים גדולים יותר משהובטח להם בצוואה.

במקרים מסוג זה, לעתים אין מוצא אחר אלא מלפנות למשרד חקירות שיאתר את היורשים.

חשיפת מתחזים

הונאות בצוואות הן אינן מקרה שכיח, ועם זאת לעתים ניתן למצוא את אלו שיקדישו את מלוא המאמצים כדי לשים את ידם על רכוש והון שאינו שייך להם.

נוכלים המבקשים ליהנות מן העזבון של המנוח או המנוחה ינסו לעטות על עצמם את זהותו של אחד היורשים. מקרים שכאלו יכולים להתרחש כאשר היורשים אינם מוכרים, קרי כאשר מדובר ביורשים הממוקמים ברחבי העולם שכמעט ומעולם לא היו בקשר עם יתר היורשים.

במקרים מסוג זה, מוטב לשכור את שירותיו של חוקר פרטי אשר ילווה את התהליך מתחילתו ועד לסופו, ויאמת שאכן הזהות של כלל היורשים היא נכונה.

אודות משרדנו

למשרדנו למעלה מעשרים שנות פעילות, ובה גיבשנו צוות איכותי ומיומן, יכולות טכנולוגיות ושיטות חקירה ייחודיות.

ליאור אייזינגר, מייסד המשרד, פעיל אל מול משרדי עורכי דין, חברות ביטוח, תאגידים ומשרדים ציבוריים וממשלתיים. לאורך השנים, צבר המשרד ניסיון עשיר במגוון רחב של סוגי חקירה החל מחקירות פשוטות ומוכרות דוגמת בגידות, ועד לחקירות כלכליות וחקירות לצורך גיבוש מודיעין עסקי איכותי.

למידע נוסף וקבלת ייעוץ ראשוני, השאירו לנו פרטים או צרו עמנו קשר טלפוני.

לייעוץ ומידע השאירו פנייה:

או התקשרו:

זמינות 24/7

דילוג לתוכן