חוקר פרטי זול? מוטב שתוותרו מראש

תוכן עניינים

לאורך 20 פלוס שנותינו בענף החקירות, פגשנו בלא מעט תיקים, וגם לעתים החלטנו שלא לקחת תיקים כאלו ואחרים מסיבות שונות.

על כלל הסיבות שבגינן החלטנו לוותר על מתן השירות לא נפרט שכן קצרה היריעה, אך כן נרצה להתייחס לנושא מחיר חוקר פרטי והמשמעות של עלויות זולות אל מול עלויות ריאליות.

בגדול: אתם לא רוצים חקירה פרטית זולה

מתוקף תפקידו של משרד חקירות מקצועי לספק ללקוחותיו את תמונת המצב המלאה והשקופה ביותר.

ומהי השקיפות הנדרשת בתיקי חקירה? פשוט מאוד; האם אנו יכולים להשיג את התוצאה שהיא השגת ראיות חותכות בדבר מעשה מרמה, שקר או הסתרה הנעשים על-ידי הצד השני, או לא.

לעתים, יהיו מי שירצו לשכור את שירותיו של בלש פרטי לאור תחושת בטן מסוימת, והאמת? אנחנו די מצודדים בתחושות בטן, הן לרוב מצדיקות את עצמן במקום כזה או אחר.

ועם זאת, צריך לחשוב על עלות מול תועלת. מה יוצא לכם מזה.

במידע שלהלן נתעכב על שני היבטים מרכזיים: המשאבים הנדרשים לחקירה והתועלת שהחקירה תניב גם אם היא תצלח ותגיע למטרה.

אנחנו לא חוקרים פרטיים זולים, אבל אנחנו יודעים להשיג תוצאות:

משאבים עבור חקירה פרטית

למעשה, פשוט לא מתאפשר למצוא חוקר פרטי זול מן הסיבה הבאה – ישנן אינספור הוצאות שונות שמתלוות לשירותי החקירה.

  • הון אנושי – חקירות פרטיות מצריכות לעתים לא חוקר ולא שניים, אלא שורה של חוקרים פרטיים שיצוותו לתיק. וגם אם יהיה מדובר בחוקר אחד או שניים, הרי שיש כאן הון אנושי שנדרש לשעות עבודה ממושכות, לעתים גם בלילות.
  • מעקבים – מעקבים הוא הנושא שעשוי להצריך מאתנו לא מעט שעות עבודה. לעתים אנו יכולים לקבוע שמעקב יבוצע על פני יום מסוים, אך ייתכן ונגלה שהוא מניב תוצאות לא רעות וכיווני חקירה נכונים. משם שנחליט על ריבוי מעקבים לצורכי איסוף ראיות.
  • ציוד טכנולוגי – תפעולו של הציוד הטכנולוגי ושכירת ציוד לצורכי חקירה פרטניים. אתם וודאי חושבים על מצלמה איכותית או ציוד האזנה. אך כבר היו מקרים בהם נדרשנו לחקור תשתיות שמשנעות מי ביוב אל הים. במקרה הזה, הרי שמדובר בציוד צלילה וכן בשכירתם של אנשי מקצוע ייעודיים.
  • יועצים חיצוניים – הדוגמה של הצוללנים מובילה אותנו גם ליועצים חיצוניים. ישנן חקירות דוגמת חקירות כלכליות או חקירות סייבר, שמצריכות את מעורבותם של אנשי מקצוע נוספים. כמשרד חקירות אנו יכולים לעלות על הכיוונים הנכונים, אולם לעתים נידרש לידע מקצועי שילווה אותנו ויכניס אותנו אל תוך הקרביים של התיק.
  • אנשי שטח – איסוף מודיעין איכותי מותנה לרוב גם ברשת של אנשי שטח אשר מספקים מידע ישירות מן השטח. דוגמה לכך היא אזורי מפגש שאנו מקיימים עם האובייקט למעקב דוגמת מסעדה. בעליה מכיר אותנו ומשתף איתנו פעולה עבור החקירה וליצירת סביבה שתתאים לצורכינו.
די בדוגמאות אלו בלבד כדי להבהיר שישנן עלויות שונות שפשוט לא יכולות לאפשר חקירה זולה.
הוסיפו לכך את העובדה שלעתים נידרש לזמן רב יותר ממה שהערכנו בתחילה, דבר אשר יהפוך את התמחור לדינמי.
משרד חקירות ליאור אייזינגר - בלש עם מצלמה

האם תחושת בטן מספיקה כדי להצדיק שירותי חקירה?

לא.

ייתכן מאוד שתחושת הבטן שלכם מוצדקת, ושבאמת ישנו אדם שנוהג כלפיכם באופן לא צודק. אך האם הדבר יכול להצדיק את ההוצאה הגבוהה שמתלווה לשירותי חקירה? הנה כמה דוגמאות לחיוב ולשלילה

מתי כן ניקח שירותי חקירה?

  • נישואיןחקירות גירושין הן בהחלט סיבה מוצדקת לשכירת שירותיו של חוקר פרטי. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שישנם היבטים כלכליים המתלווים לנושא. ייתכן ומדובר בבן או בת זוג שמסתירים הכנסות או מסתירים נכסים, וזאת במטרה שלא להתחלק ברכוש או בהון שווה בשווה. כמו כן, חשיפת האמת בדבר אי-נאמנותם של אחד מן הצדדים, יכולה לפעול לטובת הצד השני בעת הליך הגירושין.
  • עסקי חקירות עסקיות הן דווקא דוגמה די מתעתעת בעניין זה. אם אתם נמצאים טרם כניסתכם לשותפות עסקית עם אדם מסוים בו אתם חושדים, הרי שמוטב יהיה לשכור את השירות שלנו. אם מדובר בשותפות קיימת והיא עובדת כשורה – הרי שיש לשקול את מידת התועלת שבנושא. במקרה ואתם חושבים שגונבים מכם, אל תהססו.
  • פעילות לא חוקית – במקרים בהם מתבצעת כנגדכם פעילות לא חוקית, הרי שחקירה יכולה רק להועיל. דוגמאות לכך ניתן למצוא בחקירות של שכירות מוגנת בהן ישנו דייר שמנסה להערים על בעלי הנכס, וזאת כדי לזכות בדמי שכירות נמוכים. אפשר גם לקחת את זה פעילויות נוספות דוגמת חשש לאדם מתחזה אשר עושה זאת מתוך אינטרסים כלכליים ומיניים. 
  • צוואות חקירת צוואות אף היא נחשבת לחקירה פופולרית מאוד ולעתים כזו שיכולה לעשות את ההבדל בין ירושת הון ורכוש, לבין הפסד כולל. למרבה הצער, ישנם מקרים בהם אדם מנסה להתקרב ולהתחבב על לבם של המורישים, וזאת כדי לזכות ברכוש. בני המשפחה מתערבים, ומבקשים לשלב חוקר פרטי כדי לסיים את הפרשה לפני שיהיה מאוחר מדי.
    לעתים חקירות שכאלו נדרשות גם לאחר פטירתם של המורישים.

מתי שירותי חקירה הם בזבוז כסף?

חשוב לציין שכלום לא שחור ולבן, ואנו זמינים עבורכם להתייעצות בכל עת.

  • בני זוג לא נשואים – למעט הרצון שלנו לחשוף את האמת ולהעמיד את בן או בת הזוג במקומם, הרי שאין בכך כל תועלת. לא תקבלו מזה שקל יותר, ורק תידרשו להוצאה גבוהה.
  •  כשהאמת "מונחת על השולחן" – לעתים יש מי שמבקשים לשכור את שירותיו של משרד חקירות ולו בשביל שלא יצטרכו הם להידרש לחשיפת האמת. אם האמת נמצאת לכם ממש לנגד העיניים וכל שעליכם לעשות הוא לשאול או אפילו לעקוב בעצמכם אחר אותו אדם – עשו זאת. חקירות פרטיות נדרשות לרוב לסוגיות מורכבות יותר שדורשות הוכחות.
    זכרו שמטרתו של משרד חקירות היא לספק הוכחות שיתקבלו בתחנת המשטרה ושיהיו קבילות בבית המשפט.
  • כשניתן לגשת לגישור – קיים חוסר אמון בין צדדים המקיימים שותפות עסקית? כדאי לדעת שלעתים גישור ובוררות יכולים להניב תוצאות חיוביות יותר מאשר חקירה. אם אתם לא סומכים על השותף שלכם ואתם שוקלים "לפרק את החבילה", נסו לבחון דרכי שלום שיקדמו לתותחים הכבדים.

ייעוץ ראשוני ללא עלות

בלש פרטי

אז אמנם חוקר פרטי זול לא מצאתם, אך אנחנו כן מספקים ייעוץ ראשוני ללקוחות המתעניינים בשירותי חקירה.

היו סמוכים ובטוחים שאם נרגיש שהחקירה הזו היא בזבוז כסף עבורכם, או הוצאה גדולה שלא תצדיק את התוצאה – אנו נאמר זאת בשקיפות מלאה.

ישנם תיקים שבהם העלויות דיי ברורות, כמו למשל מעקב לתיעוד בן / בת זוג שאינם נאמנים.

אך מרבית החקירות האחרות, לעתים נמשכות זמן רב יותר או זמן קצר יותר מן הצפוי. 

הדבר הנכון ביותר לעשות, הוא ליצור קשר עם חוקר פרטי או מספר חוקרים, להסביר את צורכי החקירה, לקבל רושם ומושג על המחיר או במילים אחרות לערוך סקר שוק 🙂

כן בהחלט,

ניתן ליצור איתנו קשר, ונבחן יחד אתכם את מידת התועלת בחקירה ואת העלויות הצפויות.

אנחנו מאמינים שכן,

עם הניסיון, מגיע גם הידע המאפשר לפתור תיקים מסוימים במהירות, או לחשוב על טקטיקות חקירה יצירתיות.

אנו משרד חקירות מנוסה, ומאמינים שעם השנים צברנו גישת חקירה וטכניקות המסייעות לנו להשיג תוצאות מהירות ומדויקות עבור לקוחותינו.

לקבלת שיחה חוזרת השאירו פניה:

לייעוץ ומידע השאירו פנייה:

או התקשרו:

זמינות 24/7

דילוג לתוכן