חוקר פרטי לחדלות פירעון

תוכן עניינים

משרד חקירות ליאור אייזינגר רשום כמשרד המוכר על-ידי משרד המשפטים, ושמטרתו היא לבדוק ולבחון בקפידה תיקים של חייבים במסגרת חוק חדלות פירעון.

מטרתנו היא לסייע לכל עורך ועורכת דין שמונו על-ידי משרד המשפטים לצורך בדיקת טענותיו של החייב. צעד אחר צעד, נגבש די ראיות כדי לאמת את החשדות או לחילופין להפריך אותן כנגד החייב. האם אכן החייב דובר אמת ואין בידיו לשלם לנושיו? פנו אלינו והמומחים שלנו ידעו לספק דו"ח מקיף ומפורט.

חקירות פרטיות לחדלות פירעון

חוק חדלות פירעון נועד כדי לאפשר לאדם שבאמת ובתמים איננו מסוגל לשלם את חובותיו, להשתקם כלכלית וכן להגיע להסדר אל מול נושיו.

לדעת רבים החוק נחשב למקל, כזה אשר 'הולך לקראת החייבים יותר מאשר לטובת הנושים'. ועם זאת, עודנו המנהל המיוחד (קרי, עו"ד אשר מונו על-ידי משרד המשפטים), נדרש לבדוק את טענותיו של החייב, ולא אחת עושה שימוש בשירותיהם של חוקרים פרטיים.

למרבה הצער לא חסרים מקרים בהם הטוענים לחדלות פירעון – משחירים את שמם של אלו שבאמת זקוקים לתהליך זה לצורך שיקום כלכלי.

הקלות שבה ניתן להכריז על צו הקפאת הליכים, מחייבת אותנו לברר האם החייב הוא דובר אמת. ישנם חייבים רבים אשר עושים את המקסימום כדי להחזיר את החובות ושמעוניינים בדף חדש, אך לצדם ישנם אלו אשר מבקשים להתוות מצג שווא, ובפועל מחזיקים ברכוש רב והכנסות שחורות. 

לקבלת מידע מחוקר פרטי מומחה בחדלות פירעון השאירו פניה:

מהו חוק חדלות פירעון?

מדובר בחוק חדש שמטרתו להתוות את הדרך הנכונה לשיקומו הכלכלי של החייב. החוק פועל למען החייב ומבקש להוציאו מן המשבר.

אכן, במרבית המקרים, אף אדם איננו מעוניין להיות חייב, והרוב הכולל מבקשים לפרוע את חובותיהם ולהסיר מעצמם את תחושת העול. 

פתיחת הליכי חדלות פירעון לצורך שיקום כלכלי, מאפשרת הן לחייבים והן לנושים להגיע להסדר נכון ובריא יותר עבור החייב, שבמהלכו אכן יוחזרו החובות במידה חלקית.

מצד אחד, החוק שנכנס לתוקפו ב-15.9.2019, פועל כדי להגדיל את גובה החוב אשר ייפרע – יתרון מובהק עבור הנושים. אך מנגד, רבים רואים בחוק זה כמקל יותר ומהיר הרבה יותר מבחינת ההיבט הביורוקרטי, וזאת עבור החייב. ישנם אילו אשר יבקשו לנצל את ההליכים החדשים לטובתם – ואת זה משרדנו פועל כדי לסכל.

אודות משרדנו

משרד חקירות ליאור אייזינגר, פועל בשיתוף עם משרדי עורכי דין ובעל מומחיות במגוון רחב של סוגי חקירה לרבות חקירות כלכליות, איתור חייבים ואיתור נכסים.

לרשותנו 20 שנות ניסיון מצטבר, הון אנושי מובחר של צוות חוקרים מיומן, אנשי מקצוע העובדים בשיתוף פעולה שוטף עם משרדנו ואסטרטגיות חקירה שפותחו על-ידנו עם השנים.

באם מוניתם לבדיקת חייב ואתם מחפשים אחר חוקר פרטי לחדלות פירעון, אנו נשמח לעמוד לשירותכם וזמינים לכל שאלה וחקירה.

לייעוץ ומידע השאירו פנייה:

או התקשרו:

זמינות 24/7

דילוג לתוכן