חוקר פרטי לעורכי דין לגירושין

גירושים הם לעולם לא פשוטים; זוגות רבים שהתחילו את חיי הנישואין באהבה מוצאים את עצמם במחלוקת גירושין שמקשה על כל הצדדים. למרבה הצער, ישנם לא מעט מקרים שבהם אחד מבני הסוג מסתיר פרטים חשובים שעלולים להשפיע במידה ניכרת על הצד השני, וגם על הסכם הגירושין. במקרים האלו, ניתן להשתמש בעזרה חיצונית כדי למצוא ראיות על פעולות לא כשרות. חוקר פרטי לעורכי דין לגירושין יכול לספק לכם את התשובות שאתם צריכים עבור תיקי גירושין, ומשרד חקירות ליאור אייזינגר מספק מגוון שירותי חקירה בתחום הגירושין:

חקירות בגידה

חוסר נאמנות היא עילה לגירושין במקרים רבים. כאשר אחד מבני הזוג אינו נאמן, יש לכך השלכה כלכלית בהליכי הגירושין; אם בני הזוג נישאו דרך הרבנות, בגידה היא בעלת משמעות כפולה; כאשר אישה בוגדת בבעלה, בית הדין הרבני עלול לשלול ממנה את כתובתה.

אם הבעל הוא זה שבוגד, המצב הוא הפוך: בית הדין הרבני ישתמש בראיות כדי לפסוק לאישה את כתובתה. בשני המקרים האלו יש לבגידה משמעות כלכלית אדירה, ולכן חשוב לבחון את המצב ולבדוק אם אכן הייתה בגידה.

חקירות אלימות משפחתית

גירושין על רקע אלימות אינם נדירים, למרבה הצער. ישנם זוגות לא מעטים שמתגרשים עקב אלימות ו/או הזנחה של אחד הצדדים, וזאת על מנת לשמור על הביטחון של הילדים ו/או של בן הזוג שהוא הקורבן לאלימות.

על מנת שניתן יהיה לדאוג להגנה הולמת, כמו הנפקת צווי הגנה למשל, יש להוכיח שאכן מתרחשת אלימות ו/או הזנחה. משרד חקירות ליאור אייזינגר מתמחה בחשיפה של מקרי אלימות במשפחה במקרי גירושין כדי להביא צדק לצד המוחלש. בנוסף, הוכחה של אלימות והזנחה יכולה להטות את הכף בדיוני משמורת, ומדובר בחקירה חיונית שמאפשרת לשמור על שלומם של בני המשפחה שחוו אלימות.

חקירות כלכליות

חוקר פרטי לעורכי דין לגירושין מספק גם שירות חקירה כלכלית. ממש כמו עם בגידות, יש גם לא מעט מקרים שבהם אחד מבני הזוג מסתיר נכסים או הכנסות מהצד השני. חקירה כלכלית מקיפה מאפשרת לאתר את אותם נכסים או הכנסות שהוסתרו לאורך זמן.

כאשר אחד הצדדים מסתיר נכסים, המטרה היא למנוע מהצד השני לממש את זכויותיו הכלכליות. כך למשל, בעל שלא רוצה לשלם את מלוא סכום המזונות שהוא חייב יסתיר נכסים והכנסות מרעייתו. לכן, חשוב לבצע בירור מעמיק של המצב הכלכלי של בני זוג לפני הגירושין.

חקירה מקצועית לפני גירושין

חוקר פרטי לעורכי דין לגירושין מאפשר לחשוף את האמת במהלך הליכי גירושין. כדי שניתן יהיה להשתמש בממצאים בבית הדין הרבני או בבית המשפט לענייני משפחה, חשוב לבצע את החקירה על פי חוק. פירוש הדבר הוא שחשוב להתנהל עם חוקר פרטי שיש לו רישיון בתוקף לבצע חקירות בתחום הגירושין ובתחומים אחרים.

בנוסף, חשוב שהתיעוד יהיה איכותי ומבוסס על מנת שניתן יהיה להסתמך עליו. זה נכון במיוחד כאשר מבצעים הקלטות קוליות או הקלטות וידאו. הממצאים צריכים להיות ברורים על מנת שלא ניתן יהיה לפסול אותם או להטיל בהם ספק.

לשם כך חשוב שיהיה לצידכם חוקר פרטי לעורכי דין בתחום הגירושין, ועם משרד חקירות ליאור אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו את השירות המקצועי ביותר בתחום. משרדנו מתמחה בביצוע חקירות משלל סוגים, לרבות חקירות של בגידות, חקירות של אלימות במשפחה, חקירות כלכליות, ועוד/

מזה למעלה מ-20 שנה אנו מעניקים שירות למגוון לקוחות, לרבות עורכי דין, ואנו פועלים עם רישיון בתוקף ומיטב ציוד החקירות הזמין כיום. פנו אלינו ואנו נשמח לספק לכם את התשובות שאתם מחפשים במחלוקות גירושין.

לייעוץ ומידע השאירו פנייה:

או התקשרו:

זמינות 24/7

דילוג לתוכן