חקירות פליליות

תוכן עניינים

משרד חקירות ליאור אייזינגר, מעניקים שירותי חקירה פרטיים למעלה מ-20 שנים.

שנות הניסיון הרבות שלצדנו, אפשרו לנו להיפגש עם מגוון עשיר של תיקים שונים, חלקם בעלי דפוס פעילות דומה, וחלקם בעלי דפוסי פעילות מורכבים המצריכים חשיבה מחוץ לקופסה.

משרדנו מספק שירותי חקירה לעורכי דין וכן שירותים עבור לקוחות פרטיים בנושאי חקירות פליליות.

טיפ חשוב: אם אתם לקוחות פרטיים שרוצים לאסוף ראיות או עדויות שסותרות הגשת כתב אישום כנגדכם – התייעצו עם עורכי דינכם. חקירות פליליות הן נושא רגיש, ומעקב אחרי עדים ואף פעולות פשוטות מכך, עלולות להתפרש כהצקה וכשיבוש הליכי חקירה פורמליים. משרדנו פועל על-פי חוק, איננו רוצה להוות כל בעיה בנושאים משפטיים ועל-כן מתייחס לנושא ברגישות רבה.

שירותי חוקר פרטי פלילי

עבודתו של חוקר פלילי יכולה להידרש כאשר:

איסוף ראיות

אדם חושד בחברה / אדם אחר באשר לביצוע עבירה כנגדו, אך אין בידיו את ההוכחות המספקות לצורך הגשת תלונה, או לחילופין, הוכחות מספקות שיאפשרו לתלונה להיות מוצקה יותר ויעילה הרבה יותר. אנו נדרשים לאיסוף ראיות בין היתר עבור חברות המבקשות לאשש או להפריך חשדות באשר לעובד שסרח וביצע עבירה, והן עבור מקרים פרטיים דוגמת הטרדות, התחזויות ועוד.
חקירה פלילית איכותית שמה דגש אך ורק על איסוף ראיות המתבצע כדין. ביצוע איסוף ראיות שלא כדין, פשוטו כמשמעו לא יתקבל בבית המשפט.

עדות בבית משפט

חקירה פלילית לא חייבת להיות במהותה פלילית, ולעתים תוך כדי ביצוע חקירה פרטית, מתגלים ממצאים מפתיעים ובעלי נימה עבריינית. במקרים שכאלו, לעתים החוקר הפרטי או החוקרים הפרטיים מטעם משרדנו נדרשים למתן עדות בבית משפט. לרשותנו ניסיון והיכרות עם מערכת המשפט, ועל-כן כבר במהלך החקירה, אנו מודעים למידת החשיבות של הממצאים שנביא וכן העדויות שנוכל לתת.

חקירות רשת

ביריונות ברשת וכן מקרי פדופיליה.  משרדנו נדרש לא אחת לתיקים בעלי נימה פלילית עבריינית בצד זה של המפה, ומספק שירות מקיף הכולל מעקבים והתחקות אחר העבריינים שמסתתרים מאחורי המקלדת ורק מחכים לשעת פעולה.

כלכלי

משרד חקירות ליאור אייזינגר מעניק שירותי חקירה כלכליים המבקשים לזהות האם מתבצעות הונאות והאם פעילותו של אדם מסוים בתחום הפיננסי הינה קלוקלת. כלל פעולת החקירה מתבססת על אנשי מקצוע וכן יועצים חיצוניים במידת הצורך, ומטרתה לספק ראיות קבילות בבית המשפט.

וזה רק על קצה המזלג.

קצרה היריעה מלכלול ולפרט את מגוון התיקים בהם אנו יכולים לספק ראיות קבילות, עדויות ואיסוף עובדות.

לרשותנו היכולות לאתר האזנות סתר (נושא שיכול להיות בעל נימה פלילית), חשיפת מקרי התעללויות (למרבה הצער תופעה מאוד נפוצה במחוזותינו), שימוש ומכירת סמים, מעשי נוכלות, מעילות ועוד.

משרד חקירות ליאור אייזינגר לשירותכם. למידע השאירו פניה:

בחקירות פליליות זה עובד גם לצד ההפוך

חקירה פלילית עשויה להידרש גם במקרים בהם אדם חש שהוא הופלל על אף היותו חף מפשע. מקרים שכאלו מביאים עמם חקירות מורכבות מאוד, בהן חשוב לבחון כל צעד וצעד שכן ביצוע פעולות חקירתיות בענף הפלילי נדרשות לבחינה מדוקדקת של החוק.

לעתים, מגיעים אלינו לקוחות אשר כבר פנו למשטרה, אך תלונתם לא הניבה פרי. המשטרה לא עשתה דבר, ואילו המעשים הפליליים נמשכו: דוגמת מקרי התעללות, מעשי נוכלות שאינם מקבלים מענה ועוברים מתחנת משטרה לתחנת משטרה, גניבה ועוד.

צוות חוקרים פליליים פרטיים מקצועיים יגבשו עבורכם את הראיות הנדרשות.

זמינות 24 שעות ביממה

מקרי חקירה פליליים עלולים להידרש בנסיבות חירום. אנו לוקחים זאת בחשבון וזמינותנו עבורכם הינה מסביב לשעון.

לרשותנו צוות חוקרים מיומן, ציוד מקצועי טכנולוגי, אנשי שטח וטכניקות חקירה אותן גיבשנו לאורכן של 20 שנות פעילות בשטח.

אלו האמצעים העומדים לרשותנו

  • צוות מקצועי – הכל מתחיל ונגמר בהון האנושי. מתן מענה מידי ויכולת תגובה גם בעתות חירום.
  • ציוד – טכנולוגיות מעקב מתקדמות המסייעות לנו להשיג את הראיות הנדרשות. כמו כן, אם מדובר בגילוי אמצעי האזנה, הרי שלרשותנו המענה הנדרש.
  • יועצים – יועצים חיצוניים ואנשי שטח עומדים לרשות משרדנו ומסייעים לנו לספק מענה מהיר ולעתים אף לפצח תעלומות במהירות וביעילות.

דיסקרטיות מובטחת, פנו אלינו עוד היום (זמינות גם למצבי חירום):

לייעוץ ומידע השאירו פנייה:

או התקשרו:

זמינות 24/7

דילוג לתוכן