חקירות בחו"ל

מעקבים

חוקר פרטי לחקירות בחו"ל

חקירות אישות, איתור נעדרים, חקירות כלכליות, בדיקת האזנות ועוד הרבה מאוד מצבים, מחייבים ביצוע חקירות על ידי חוקר פרטי. בחלק מהמקרים מושאי החקירה מדלגים ממדינה למדינה, דבר המצריך ביצוע חקירות בחו"ל.

מקרים לדוגמה עבור חקירות בינלאומיות

כאשר אתם מעוניינים לדעת מה מצבו הכלכלי של אדם מסוים אשר עלול להסתיר נכסים בחו"ל, חשוב שהחקירה תסתעף גם למדינות זרות בהן אנשים שונים מחזיקים חשבונות בנקאיים או נכסים אחרים.

  • כאשר אדם תוהה על מעשיו של אחר בן/בת זוג עובד, מתחרה שנוסע לחול תכן שזה הזמן לעמוד על מעשיו בפועל.
  • אם אדם צריך לאתר קרוב משפחה, חבר שעזב את הארץ ומאז נעלם;

כל אלה ועוד הרבה אחרים הם מצבים המחייבים ביצוע חקירות בחו"ל. על מנת לקבל את התוצאות הטובות ביותר מהחקירה, חשוב לפנות אל משרד חקירות המתמחה בתחום.

האמת שמעבר לים

ישנן חקירות שכבר מראש אנו יודעים שכל משאביהן צריכים להיות מנותבים אל מחוץ לישראל. ועם זאת, חקירות בינלאומיות יכולות להתחיל כ'תמימות' לחלוטין עוד בתוך גבולות המדינה ואט אט להצריך גם פעילות חקירתית נוספת מעבר לים.

חקירת בגידה יכולה לדרוש לפתע פעילות ענפה בחו"ל וזאת לאור בן או בת זוג אשר אינם נאמנים ובו-בעת גם מתחילים להסתיר נכסים ולהעביר כספים לחשבונות בנק נוספים. חקירת ריגול תעשייתי יכולה אף היא להידרש בחו"ל לאור הימצאותם של סניפים שונים וחלקם בעלי פעילות ענפה יותר מאשר אלו הממוקמים בארץ.

מחקירות בגידות, דרך חקירות כלכליות ענפות ועד אפילו חקירות ביטוח שבהן ייתכן ונידרש לעקוב אחר האובייקט ולהוכיח פעילות שאיננה תואמת את תביעת החברה – כל תיק הוא לגופו, ולמשרדנו ניסיון של שלמעלה מ-20 שנים בתחום, בכל נושא ובכל מורכבות.

לקבלת מידע נוסף אודות חקירות בינלאומיות השאירו פניה:

חקירות בינלאומיות: גיוס אנשי שטח והכנות מקדימות

באם הדבר יידרש, משרד חקירות ליאור אייזינגר הינו בעל מוכנות לביצוע כלל ההכנות הנדרשות עבור חקירות בינלאומיות מורכבות הדורשות את גיוסו של כוח אדם מיומן: סוכני שטח, מציאת מקורות מודיעיניים לגיבוש מידע, מתווכים, מתורגמנים ומציאת חוקרים פרטיים מקומיים.

ישנם לא מעט יעדים בחו"ל בהם משרד החקירות שלנו כבר 'נטע שורשים' ויכול לספק מענה מהיר ומקצועי לצורך יציאה לדרך והשגת היעדים הנדרשים.

ליאור משרד חקירות בחו"ל לשירותכם

ליאור חקירות הוא אמנם משרד חקירות הפועל בישראל, אולם יש לו את כל הציוד הניסיון והקשרים  המאפשרים לו לבצע כל חקירה – בכל מדינה.

לקבלת מידע נוסף ולהזמנת חקירות בחו"ל מהטובים ביותר חייגו: 03-6058605.

שאלות נפוצות

משרד חקירות ליאור אייזינגר מחזיק בניסיון של למעשה מ-20 שנים בביצוע חקירות בחו"ל ובארץ.

לרשותנו הון אנושי איכותי, ציוד טכנולוגי מתקדם, אנשי שטח וסוכנים מקומיים במגוון מדינות. כמו כן, אנו בעלי יכולת היערכות מראש ליצירת כלל התשתית הנדרשת לביצוע החקירה בחו"ל.

מטבע הדברים שמדובר בחקירה מורכבת יותר שמצריכה לוגיסטיקה סבוכה יותר.

לצורך קבלת הערכה של עלות התיק החקירתי, פנו אלינו לייעוץ ראשוני במהלכו תסבירו לנו את מהות המקרה והיעדים הנדרשים.

חקירות בחו"ל יכולות להידרש עבור מגוון נסיבות, ובכולן יש לנו את הניסיון הנדרש: בגידות, ביטוח, כלכלי, עסקי, נדל"ן, גירושין, הסתרת נכסים, חשבונות בנק סודיים.

לא אחת, תיקים שהתחילו אצלנו כאן בארץ, התפתחו משמעותית ולפתע הצריכו גם גיבוש חקירה בחו"ל.

על כן, אנחנו חשים בנוח לקחת כל תיק.

לייעוץ ומידע השאירו פנייה:

או התקשרו:

זמינות 24/7

דילוג לתוכן