חוקר פרטי בגידות

חוקר פרטי בגידות - איש מסתכל בזעם על אשתו שבוכה

תוכן עניינים

חוקר פרטי בגידות לחשיפת האמת

חקירות בתחום הבגידות הן חקירות מורכבות ביותר, בעיקר בגלל הפן האישי הרגשי המעורב בו. ליאור משרד חקירות מבצע חקירות בגידות מקצועיות תוך שימוש בציוד הטכנולוגי המתקדם ביותר, אולם מבלי לשכוח לבצע אותן ברמת הדיסקרטיות הגבוהה ביותר, תוך התחשבות מקסימלית במצב הרגיש.

חקירת בגידות: אם יש ספק – אז אין ספק

בעידן האינסטנט בו אנחנו חיים, זה שיש בו טלפונים חכמים, רשתות חברתיות ותחושה שחייבים להספיק כמה שיותר – בגידות או, אם לדייק – חשדות בבגידות, הן תופעה מוכרת ונפוצה. 

אם גם אתם נמנים עם אותם אנשים אשר התעוררו אצלם ספקות לגבי מידת נאמנותו/ה של בן/ת הזוג, כדאי להפיג אותם או לאושש אותם במהרה כדי שתוכלו לעשות חושבים ולכלכל את צעדיכם העתידיים.

מתי מומלץ לפנות לחוקר בגידות?

ישנם מספר אלמנטים שמאפיינים את התנהגותם של בני ובנות זוג שאינם נאמנים ועליהם תקבלו תדריך מטעם חוקר פרטי בגידות:

  • התנהגויות משונות ללא כל הסבר נראה לעין – האם בן או בת הזוג מגלים חוסר נחת? אי-סבלנות? כעסים ללא כל הסבר מובהק? לחילופין, האם בני הזוג לפתע מרעיפים אהבה מוגזמת ומנסים להתנהג באופן שמכפר על דבר מה?
  • טיפוח אישי הרבה מעבר לרגיל – אם בני הזוג מרבים להתקלח אין זה אומר שהם מטפחים את עצמם סתם למען ההיגיינה. לחילופין, טיפוח מוגזם יכול להעיד על תחילתה של מערכת יחסים מקבילה, על ההתרגשות של ההתחלה וניסיונות להרשים את המאהב/ת.
  • שינויים בהרגלי התזונה  – בן או בת הזוג אמנם בוגדים בכם בלי להניד עפעף, אך היו סמוכים ובטוחים שהדבר יוצר בהם מתח לא מועט כלל. דבר זה יכול בהחלט להתבטא גם בהרגלי תזונה משתנים. חוסר תיאבון או לחילופין תיאבון מוגבר.
  • היעדרויות רבות מן הבית גם בשעות לא שגרתיות – בן או בת הזוג מגיעים מאוחר מהעבודה? מספרים לכם על הצטרפות לחוגים חדשים או טיפוח תחביבים והרגלים חדשים שאינם מתקיימים בחיק המשפחה? התנהגות שכזו, הינה מאפיין מובהק ואמתלה ידועה של בוגדים ובוגדות.
  • שמירת הטלפון הסלולרי ו/או המחשב האישי כמה שיותר קרוב 24/7 – אתם עדים לתגובות 'היסטריות' באם הטלפון הנייד או המחשב מצויים בקרבתכם? בן או בת הזוג מוחקים את היסטוריית השיחות והגלישה באופן חוזר ונשנה? הופכים את הנייד לידכם ושמים על שקט? ממעיטים לקבל שיחות בבית או יוצאים החוצה כדי לערוך את השיחה?
  • חוסר רצון וחשק לבלות ו/או לקיים יחסי מין עם בן/ת הזוג – מטבע הדברים שכאשר תשומת הלב והרגשות מופנים לפרטנר/ית אחר/ת, אז הרי שהדבר יתבטא במערכת היחסים הנוכחית. 

קחו בחשבון כי ייתכן ותסמינים אלו למעשה מעידים על מצב נפשי אישי בו נמצאים בני הזוג. באם ניסיתם לגשש ולהבין את מצב רוחם ולא הצלחתם לקבל כל תשובה מספקת, הרי שחקירה בגין בגידה עשויה להיות הפתרון.

בני הזוג שלכם נמצאים בתהליך ריחוק ממושך מכם? כבר תקופה שהספק מקונן בלבכם ולא עוזב אתכם לרגע? – בהחלט כדאי לבדוק את הנושא.

מספר הנחיות חשובות

  • הטיפ הראשון והחשוב ביותר – אל תתנו לרגשות שלכם לשחק תפקיד. מעתה עליכם להיות מחושבים ולכלכל את צעדיכם בצורה נכונה. פנו אלינו באופן מידי לקבלת שיחת ייעוץ והכוונה מטעם חוקר פרטי המתמחה בבגידות.
  • אל תשתפו את בן או בת הזוג בתחושותיכם, ובאם שיתפתם בעבר ולא זכיתם לשיתוף פעולה, הרי שכדאי לפנות לחוקר פרטי בטרם בני הזוג הבוגדים יחשבו את צעדיהם ויהפכו לזהירים יותר.
  • מעורבותכם בחקירה עלולה לפגוע בה. הניחו לנו לעשות את עבודתנו ואנו מתחייבים שנשיג את הראיות. לחילופין אנו גם מקווים שנוכל לספר לכם כי חשדותיכם אינם מוצדקים, ולספק על כך הוכחות.
  • אנחנו יודעים שיש בכם את הרצון לשתף חבר או חברה קרובים בתקופה הקשה שאתם חווים. ועם זאת, אנו ממליצים לשמור על דיסקרטיות מוחלטת למען טיב החקירה.
  • אספו את כל הממצאים הראשוניים שהובילו אתכם לחשדות. לא אחת, ממצאים אלו ישמשו אותנו רבות בעת ביצוע החקירה. בין היתר, הביאו תדפיסי בנק. חקירות כלכליות יכולות בהחלט לסייע לאיתור עקבותיהם של בוגדים ובוגדות.

אודות משרדנו

ליאור משרד חקירות, חוקר פרטי בגידות מקצועי ומיומן. חוקרי המשרד שלנו פועלים ברישיון משרד המשפטים ומבצעים מעקבים וחקירות באמצעות הציוד המתקדם ביותר.

החוקרים פועלים ברגישות הנדרשת במצבים אלה והחקירה כולה מתנהלת בדיסקרטיות מלאה.

כלל ההוכחות הנאספות על-ידי משרדנו, מטרתן היא לאפשר לבן או בת הזוג לקבל את תמונת המצב המלאה עם הוכחות חותכות ומהימנות אשר אינן מותירות כל צל של ספק. הוכחות שכאלו יכולות לשמש בהמשך בהליכים המתבצעים תחת ערכאות משפטיות בהליכי פרידה וגירושין.

אם אתם רוצים לדעת אחת ולתמיד אם החשדות שלכם מוצדקים או לא – זה הזמן לפנות אלינו לחוקר בגידות מומחה, ולקבל תשובה חד-משמעית.  

משרד חקירות בגידות - זוג מתכתב במיטה בסתר

זה הזמן לחשוף את האמת, השאירו פניה ונדבר:

שאלות נפוצות בנושא חקירת בגידות

האם באמת בן / בת הזוג בוגדים בי?

אם התעורר בכם חשד מסוים, ככל הנראה שיש טעם לבדוק את המקרה.

ישנם עם זאת, כמה מאפיינים שיכולים לרמוז שאכן החשדות שלכם מוצדקים: הגעה מאוחרת עם שלל תירוצים שונים (או תירוץ אחד עקבי), מענה מועט לטלפון ולהודעות, ירידה בחשק המיני, השקעה יתרה במראה החיצוני, שמירה לא פרופורציונלית על הטלפון הנייד והלפטופ, עצבנות שאיננה מוסברת.

מה החקירה דורשת ממני ומכם?

מכם ככל הנראה הרבה תעצומת נפש ויכולת לקבל כל תרחיש שיימצא לאורך שלבי החקירה ובסיומה.

מאתנו זה דורש לקבל מכם כל מידע חיוני שיכול לסייע, ניתוב צוותים לביצוע מעקבים וציוד טכנולוגי לתיעוד וגיבוש ראיות.

לרוב לא מדובר בחקירות סבוכות, ואנשים שבוגדים עושים זאת בצורה מאוד חשופה.

האם אתם מסייעים בהיבט המשפטי?

משרד חקירות ליאור אייזינגר פועל בשיתוף עם משרדי עורכי דין, ומספק ראיות חותכות לצורך הליכי גירושין.

באם עולה הצורך, החוקרים הפרטיים שלנו יכולים גם להגיע לבתי המשפט. לרוב, לא יהיה בכך צורך ותקבלו די ראיות משמעותיות כדי שתוכלו להתנהל משפטית באופן עצמאי.

הכל נעשה בדיסקרטיות מוחלטת?

כמובן. משרדנו מנהל את כל תיקי החקירה תחת מעטה סודיות.

לייעוץ ומידע השאירו פנייה:

או התקשרו:

זמינות 24/7

דילוג לתוכן