גילוי האזנות סתר ומצלמות סמויות

איתור האזנות ומצלמות נסתרות

חוששים שמאזינים לכם? מסתובבים כל הזמן עם הרגשה שמישהו מצותת לשיחות הטלפון שלכם בבית, במשרד או ברכב, או אולי אפילו שצופים בכם? יכול מאוד להיות שאתם צודקים..

עד היום נחשפו הרבה מאוד מקרים של הסלקת ציוד האזנה ומצלמות סמויות, כאשר שתי הסיבות העיקריות להתקנתו הן: 

  • ציטוט לשיחות טלפון על מנת לגלות בגידה – אדם החושד שבן/בת הזוג שלו בוגדים בו ורוצה לאשש או להפריך את חשדותיו, מתקין ציוד האזנה במכשיר הטלפון של בן/ת הזוג או לחלופין – במקום עבודתו או ברכבו.
  • ציטוט לשיחות עסקיות לטובת ריגול תעשייתי – מנהלי חברות המעוניינים לדעת מה הסוד של החברה המתחרה מתקינים ציוד האזנה ברכבים, במשרדים ו/או במכשירי הטלפון של אנשי המפתח בחברה המתחרה לטובת ביצוע ריגול עסקי בדרך יחסית פשוטה.

אמנם, החוק בישראל אוסר על ביצוע האזנות סתר, אולם הרבה מאוד אנשים וגופים מנסים לעקוף את החוק באמצעות הסלקת אמצעי האזנה שונים ומשונים, כשהפעולה עצמה מתבצעת על ידי גורם שלישי לטובת טשטוש עקבות.

אם אתם מרגישים שמצוטטים לשיחות הטלפון שלכם ושאתם לא יכולים לבצע שיחה מהרכב, מהמשרד או בכלל מהטלפון הנייד מבלי לחשוש להגיד באמת את מה שאתם רוצים – אתם צריכים חוקרים פרטיים המתמחים בתחום של איתור האזנות סתר ומצלמות סמויות.
מרגישים שאתם לא יכולים לדבר בחופשיות? אל תחכו אפילו לא שנייה. צרו עמנו קשר עוד היום.

שימוש באמצעים טכנולוגיים

איתור האזנות סתר אמנם מתבסס גם על תחושת בטן שכן יש מקומות "טבעיים" שבהם נוהגים להסליק אמצעי האזנה שונים. אולם לא די בהסתמכות על תחושות כדי שנדע באופן וודאי שאכן ניקינו את המשרד / הדירה או כל חלל אחר מאמצעי ההאזנה והריגול השונים.

לשם כך, אנו עושים שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים המסייעים לנו לאתר את האותות האלקטרוניים המשודרים מתוך מכשור ההאזנה. ככל שנהיה סמוכים יותר אל האותות האלקטרוניים, כך המכשור יוכל לאשר לנו את החשדות ולמקד אותנו באזור שבו מוסלקים ופזורים אמצעי ההאזנה.

לשם בדיקה יסודית ומקצועית, יגיע חוקר פרטי מטעם ליאור משרד חקירות המצויד בכל האמצעים הנדרשים. לא נעזוב את החדר עד לרגע שבו נהיה בטוחים ב-100% שאכן ניקינו את האזור.

משרדנו ערוך גם לפרויקטים הכוללים מבנים גדולים וסבוכים, וכן איתור של  האזנות סתר המסתמכות על מכשור המשבש את פעולות הגילוי.

הנייד שלכם לא חף מבדיקה

למעשה, הטלפונים הניידים שלנו הם לא אחרת מאשר אמצעי איסוף המודיעין היעיל ביותר עבור כל גורם שירצה לגבש מידע אודותינו.

במסגרת פעולות איתור אמצעי ההאזנה, אנו נבחן את הטלפון הסלולרי שלכם בקפידה. האם הותקנו או הושתלו תוכנות זדוניות? האם קיים אמצעי האזנה המושתל כרכיב בתוך הנייד? מספיק רגע אחד של היסח הדעת או השתלת גורם עוין במקום העבודה או בכל סביבה אחרת שהיא חלק משגרת חייכם, כדי שהידיים הלא נכונות יגעו בנייד שלכם.

נורות אדומות שכדאי להכיר

ראשית כל, אם אתם חושדים שעוקבים או מאזינים לכם, הקפידו שלא להסגיר את עצמכם. נסו להעביר את המסר למשרדנו תוך הסתמכות על גורמים שאתם בוטחים בהם במאת האחוזים דוגמת בני משפחה. אל תסתמכו על קולגות או חברים.

הקפידו להסביר להם את שאירע באמצעות פתקים, ובקשו מהם ליצור עמנו קשר בהקדם.

להלן מספר נורות אדומות שיוכלו לחזק לכם את החשדות:

  • מקדימים אתכם כל פעם בכמה צעדים. זו יכולה להיות חברה עסקית מתחרה, וזה יכול להיות יריב מסוים או אפילו שותף עסקי. אם אתם מרגישים שמשהו דולף החוצה ומעולם לא פציתם פה, זה הזמן לעשות בדק בית.
  • הטלפון הסלולרי שלכם מתנהג בצורה משונה? הבטרייה נגרמת מהר מדי? אם מדובר בנייד חדש, ייתכן מאוד שיש לכם תוכנה זדונית שמסיימת לכם את הסוללה.
  • האם בזמן שיחה בנייד אתם שומעים הפרעות על הקו? עד כמה שהטכנולוגיה התקדמה, הרי ששימוש באמצעי האזנה רגילים בניידים, עדיין גורם להפרעות מסוימות שניתן לשים לב אליהן.
  • דבר מה השתנה בחדר ואתם לא מצליחים להניח את האצבע על השינוי? ייתכן מאוד שלא מדובר רק בתחושה בטן משונה. אתם זוכרים כיצד חדרכם היה כשעזבתם אותו, ואם משהו נראה לא כשורה, זה הזמן להסיר את הספקות או לאשש את החשדות.

לייעוץ ומידע השאירו פנייה:

או התקשרו:

זמינות 24/7

דילוג לתוכן