בדיקות רקע ובדיקות מהימנות

בדיקת רקע ומהימנות לעובדים

חקירות בדיקת רקע למהימנות עובדים

כל מערכת יחסים בחיינו יכולה לגרום לנו הפסדים, בין אם כספיים ובין אם רגשיים. כאשר מדובר בזוגיות חדשה בשלב מסוים בחיים – הסיכון הוא גם רגשי וגם כלכלי; כאשר מדובר ביחסי עובד-מעביד – כל עובד היה רוצה לדעת שהוא מעסיק אדם אמין, ובטח לבטח כאשר מדובר בהעסקת מטפלים לצורך הילדים או הורה מבוגר. 

בדיוק לצורך כך ניתן לשכור את שירותיו של חוקר פרטי מקצועי.

חוקר פרטי המתמחה בתחום של בדיקות רקע, יוכל לבצע חקירה מקצועית יסודית הכוללת שיחה ובדיקה של מסמכים ושל קורות חיים, ובמסגרתה לגלות  לא מעט פרטים חשובים ולעתים כאלו שיכריעו את הכף.. 

חקירת מהימנות עובדים - תרחישים אפשריים:

למידע נוסף אודות בדיקת רקע ובדיקת מהימנות עובדים השאירו פניה:

כיצד מתבצעת חקירת בדיקת מהימנות עובדים?

במהלך בדיקות רקע מתבצע, למעשה, אימות נתונים – החוקר הפרטי בודק כל נתון שנמסר על ידי הנבדקים, בין אם מדובר במועמד לעבודה, בשותף עתידי או באדם המיועד להעניק סיוע בפן הטיפולי, ובמידה שיש כאלה – יכול לאתר סילופי אמיתות או חוסרים חשובים בפרטי הנבדקים.

דרך נוספת לוודא את אמינותו של אדם פרט לבדיקות הרקע, היא לבקש ממנו לעבור בדיקות מהימנות. בדיקות אלה מתבצעות באמצעות שאלוני מחשב, אשר התשובות יכולות להגיד בצורה ברורה לגמרי האם הנבדק דובר אמת או אם יש פערים מסוימים בנתונים שהוא מסר או במילים אחרות – האם הוא משקר.

אם במסגרת בדיקת רקע או בדיקת מהימנות אכן מתגלים פערים בין הגרסאות, ניתן לשלול את העסקת המועמד או לבקש ממנו לעבור בדיקת פוליגרף.

ליאור חקירות לשירותכם

ליאור חקירות מתמחה בתחום של בדיקות רקע להתקשרות עסקית, בדיקות מהימנות עובדים ובדיקה לאדם מתוך נסיבות פרטיות מגוונות. החברה מעסיקה חוקרים פרטיים מוסמכים ומנוסים המתמחים בתחום זה ומצוידים בציוד החקירות המתקדם ביותר שקיים היום.

אם אתם רוצים להיות בטוחים שאתם עושים עסקים, מעסיקים או עומדים להיות בני זוג של האדם הנכון – אנחנו כאן לשירותכם.

כאשר מהימנותו של אדם עמו אתם נמצאים בקשר מוטלת בספק, וכן קשריכם עם אותו אדם הם בעלי השפעה עמוקה עליכם.

כך למשל, נהוג להזמין חקירה שכזו בטרם עסקה עם שותפים עסקיים, בקבלת עובדים (וכל שכן עובדים העובדים במיקור חוץ במדינות מחו"ל), עבור תפקידים בעלי דרגות סיווג שונות וכיוצא בזאת.

ישנם גם שמזמינים חקירה זו מנסיבות פרטיות כגון זוגיות.

בהחלט כן,

החקירות שאנו עורכים מגובות בראיות שלא מותירות ספק.

אם יש לנו ספק, הרי שהחקירה לא הועילה בדבר.

המטרה היא לספק תשובה נחרצת.

יהיה זה מאתגר עד בלתי אפשרי לענות באופן כללי, שכן כל תיק מביא עמו מורכבות שונה.

ניתן להתייעץ איתנו טלפונית בנושא.

לייעוץ ומידע השאירו פנייה:

או התקשרו:

זמינות 24/7

דילוג לתוכן