מעקבים – בארץ ובחו"ל

ביצוע מעקבים

אתם מעוניינים להתחקות אחר פעילותו של אדם מסוים? התעוררו בכם חשדות כי אותו האדם מסתיר מכם דבר מה מהותי דוגמת קשרים אישיים (בנושא זה ראו בגידות), ביצוע עסקאות מאחורי הגב בין שותפים, הסתרת נכסים או רכוש בנושאי ירושה או הליך גירושין, הונאה בשכירות מוגנת או כל התנהגות תמוהה שייתכן והיא טומנת בחובה סוד הפועל כנגדכם?

שכירת שירותיו של חוקר פרטי לטובת ביצוע מעקבים בהחלט עשויה להידרש לצורף איסוף ראיות וביסוס / הפגת החשדות.

ליאור משרד חקירות מפעיל צוות חוקרים פרטיים המבצע מעקבים בארץ ובחו"ל. החוקרים הינם יוצאי מערכות הביטחון, ומצוידים במכשור המעקב המתקדם ביותר. 

כל צוות החוקרים מטעמנו פועלים ברישיון משרד המשפטים ומתאימים את פעולתם לחוקים המקובלים בכל מדינה ומקום בהם הם נמצאים.

מעקבים – ניסיון שעושה את ההבדל

ניסיונם רב השנים של החוקרים הפרטיים במשרדנו מסייע לבצע תחקיר מדויק עוד בטרם היציאה למעקב, ולבצע את המעקב עצמו בהתאם לתחקיר שביצעו. כבר בשיחת הייעוץ הראשונית, נבקש מכם להגיע עם כל המידע שבידיכם וזאת כדי לאפשר לנו לקבל את תמונת המצב המלאה ולהיערך בהתאם לביצוע מעקבים איכותיים אשר מביאים תוצאות.

לחוקרינו הציוד והאמצעים הנדרשים אשר מאפשרים לנוע בחופשיות ובמהירות ממקום למקום. בכל מדינה אנו ערוכים לביצוע מעקב בדיסקרטיות מלאה, ללא כל חשד מטעם האוביקט.

חשוב לציין: אין לבצע מעקב אחר אובייקט באופן עצמאי. עליכם להשתמש בחוקר פרטי לצורכי פעולות אלו, שכן רק חוקר פרטי יכול לבצע זאת בכפוף לחוק.

איסוף ראיות

מעקב איכותי מסתכם בראיות איכותיות, וכלל המעקבים מתועדים באמצעות הקלטות אודיו וצילומי ווידאו. לרשותנו הציוד המתקדם ביותר הקיים בתחום, ומשרדנו מקפיד להתעדכן בכל עת.

עם תום המעקב, מקבלים הלקוחות דו"ח תוצאות מפורט, אשר באמצעותו יוכלו מזמיני המעקב לדעת באם חשדותיהם אכן היו מוצדקים או לא.

הצטיידו בכל פרט

בטרם הגיעכם לפגישה עמנו, מומלץ להצטייד בכל פיסת מידע אפשרית אודות האובייקט. מהו עברו? מהי מטרת המעקב? מה הם החשדות המיוחסים לו? האם יש בידיו ידע מקצועי שיכול להקשות על ביצוע המעקב? מה הם ההרגלים שלו? מהו אורח חייו? יש בידינו את היכולות לענות על שאלות אלו, אולם אם תגיעו עם ידע מוקדם, הרי שזה עשוי לסייע רבות לחקירה ולקצר את משכה.

 

טכניקות מעקב עיקריות

  • דירה/ בית / משרד – עריכת מעקב נייח אחר האדם.
  • התחקות דינמית אחר האובייקט – ביצוע מעקב באופן רגלי  או ממונע לצורך תיעוד פעולות שונות ופגישות.
  • התחקות על-ידי אמצעים טכניים – שימוש בציוד טכנולוגי מתקדם לצורך ביצוע המעקב ואיסוף הראיות.

אם אתם רוצים לדעת בדיוק מה קורה – צרו עמנו קשר ואנחנו נשמח לעמוד לשירותכם. 

לייעוץ ומידע השאירו פנייה:

או התקשרו:

זמינות 24/7

דילוג לתוכן